נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו תיקים לבית ספר נחשבים הכי מגניבים?

תיקי בית ספר

בעיניים של ילד בכיתה ד׳ אי שם ביסודי בטח הרגשתם את הלחץ שלפני השנה החדשה. החולצה שנלבש ליום הראשון, הנעליים, התיק והקלמר- הכל חייב להיות מושלם כדי שנרגיש הכי אהובים ופופולריים, שהיום הראשון לא ירגיש כל כך מפחיד ומלחיץ. היום מעיניים קצת יותר בוגרות קשה לנו לראות ולדמיין איזה תיק בית ספר הכי ישמח את הילד שלנו ויגרום לו להרגיש הכי מגניב- הנה המדריך המקוצר לתיקים הכי מגניבים שקיימים היום בשוק.

 

הקדמה-

תיק מגניב הוא מושג אינדבדואלי- לכל ילד יש את ההגדרה שלו למגניב ולרוב הטעם משתנה בין כיתה לכיתה, בית ספר לבית ספר ואפילו אזור לאזור. עם הכניסה של הרשתות החברתיות לחיי הילדים שלנו הגיעו גם כמה השלכות על הלחץ שלהם להישאר עדכניים ורלוונטיים לטרנדים שמתחלפים כל יומיים.

בטיקטוק ובאינסטגרם הילדים שלנו חשופים להמון תוכן שיווקי, לפעמים התוכן יכול ליצור לחץ מסויים על הילדים שלנו לקנות מוצרים משווקים או להתנהג בצורה מסוימת- עם כל הסיבות האלו והלחץ הטבעי שמגיע מעצמו בכל שנה לתיק בית הספר יש משמעות גדולה ועמוקה יותר ממה שאתם בטח יכולים להבין כרגע. בפעם הבאה שתגיעו לחנות ותנסו להבין למה הילד צריך לקנות בכל שנה תיקים אדידס חדש תיזכרו בעצמכם כילדים ובחשיבות שהיה לכל פרט קטן בהופעת היום הראשון בבית הספר.

תיק של אדידס

תיקי בית ספר-

אחרי שביססנו שהתיקים יכולים להיות דבר קריטי בעיניים של ילד והבנו את תהליך המחשבה והחשיבות מאחורי ה״תיק המגניב״ נשאר לנו למצוא את התיק המגניב ביותר.התיקים המגניבים לרוב מגיעים מטרנדים כאלו ואחרים שמתחלפים עם השנים ולפעמים אפילו חוזרים על עצמם- אם הילד שלכם עולה לכיתה א׳ תוכלו לצפות שהתיק הכי מגניב שתוכלו להציע לו הוא תיק של ספיידרמן, אם הוא בדיוק עולה לחטיבה כנראה שהוא ירצה את התיק הכי ״לא מתאמץ״ שאפשר למצוא, ואם הוא מסיים תיכון כנראה ששקית סופר תספיק לו. התיקים המגניבים משתנים מתקופה לתקופה בתהליך ההתבגרות אבל ממש לא חייבים לקנות תיק חדש בכל שנה.

 

התיק הכי מגניב-

אם לא לקנות תיק בכל שנה מחדש, לשמח את הילד שלכם, למצוא את התיק הכי מגניב ולקלוע בול נשמעים לכם כמו המטרות לקניות של השנה כדאי שתכירו את תיקי האדידס. התיקים של אדידס הם אחד מהטרנדים היציבים והניטרליים ביותר שאפשר להמר עליהם בכל מה שקשור לתיקי בית ספר. המותג, הצבעים החלקים, העיצוב הקלאסי וההצלחה של התיקים לאורך שנים הם הבטחה להצלחה שלכם גם הפעם. התיקים נשארים ״מגניבים״ לרוב שנות הלימודים והעיצוב הפשוט והחלק נשאר טרנדי כל שנה מחדש- גם כשהטעם של הילד משתנה.

 

לסיכום-

אם אתם מחפשים תיק שישאר באופנה ויראה מגניב בעיני הילד שלכם קנו לו תיק אדידס.

תיקי בית ספר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
הקיץ הקרוב
כך תבלו את הקיץ הקרוב!

ככל שעונת הקיץ מתקרבת, ההורים כבר מתחילים לתכנן כיצד לשעשע ולהעסיק את ילדיהם במהלך ההפסקה הארוכה. למרבה המזל, בישראל