נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קידום אתרי עורכי דין  מהם הכללים שחייב לבצע כדי להתקדם

אתר פלאפון

קידום אתרי אינטרנט בכלל, ואתרים של עורכי דין כמו עורך דין נזקי גוף ומשפטנים בפרט, הוא אחד התחומים החמים המצויים בתהליך ההתפתחות המהיר ביותר בשנים האחרונות. נכון להיום, מעל מחצית מהעסקים הקטנים והרוב המכריע של העסקים הגדולים, מפעיל אתר אינטרנט ככלי לגיטימי לגיוס לקוחות חדשים והגדלת פוטנציאל הרווחיות של העסק. תחום קידום האתרים נמצא בהשתנות מהירה, שנובעת בין השאר מההתקדמות הטכנולוגית האדירה מצד אחד, ומההשתנות המהירה של מנועי החיפוש, שיש לה השפעה על סוג האתרים שיגיעו למקומות הראשונים. בשורות הבאות נביא מספר כללים לקידום אתרים בכלל, וכאלה שיסייעו לקידום אתרי עורכי דין בפרט.

איש קידום

אתר אינטרנט לעסק – מה חשוב שיהיה בו

השלב הראשון בתהליך קידום האתר, הוא בניית האתר של העסק המקודם. כשמדובר באתר של עורכי דין, חשוב שהוא ייראה מכובד, ויכיל מידע שימושי ואיכותי. ההמלצה הגורפת כאן היא שלפני שמתחילים לבנות אתר, כדאי להסתכל באתרים של המתחרים, ובעיקר באלו המגיעים למקומות הראשונים. המטרה היא לנסות ולהבין מה גרם למנועי החיפוש להציג דווקא את האתרים האלה בתחילה, ולנסות לחקות אותם. החיקוי לא אמור לכלול, חלילה, העתקת תכנים, אבל יש דברים אחרים שאפשר ללמוד וליישם.

אתר האינטרנט, ובמיוחד אתרי אינטרנט של עורכי דין, חייבים להכיל גם חומר רב, שיכול להעניק ערך מוסף משמעותי לגולשים. אתר שמספר הגולשים בו נמצא בעלייה, וגולש ממוצע שוהה בו זמן רב, נתפס על ידי מנועי החיפוש כאתר איכותי. אתר כזה יתקדם במהירות לראש עמודי החיפושים. תוכן איכותי הוא בעל חשיבות עליונה, ובמיוחד בתחום כמו עריכת דין. ככל שהתוכן באתר המקודם יוגש בצורה ברורה ומובנת יותר, כך יגדל מספר הגולשים באתר.

כללי אצבע של קידום אתרי עורכי דין

דע את המתחרים: חשוב לבדוק מיהם המתחרים הפוטנציאלים. לשם כך צריך לבדוק לכל הפחות את המתחרים שנמצאים בראש דפי התוצאות בביטויים הקשורים במקצוע עריכת הדין. חשוב להבין ולו באופן חלקי ואינטואיטיבי, מדוע דווקא האתרים האלה ולא אחרים הגיעו למקומות הראשונים. אתרים שממוקמים במקומות הנמוכים מהמקום העשרים, פשוט לא רלבנטיים.

בדיקת במילות מפתח: חשוב להבין באילו מילות מפתח כדאי לקדם את האתר. באופן טבעי, ביטויים ראשיים כמו "עורך דין", "עורך דין פלילי" הם ביטויים תחרותיים במיוחד. עם זאת, אפשר לקדם את האתר גם בביטויים משניים שיש בהם פחות חיפושים, אהל דווקא שם הסיכוי למצוא לקוח חדש הם גדולים יחסית.

עיצוב ידידותי לאתר: ככל שהאתר יהיה נגיש ונוח לקריאה, וככל שהקישורים הפנימיים באתר יהיו טובים יותר, כך גולשים שמגיעים לאתר ימשיכו לגלוש בו, עד למצב שבו הם ישאירו פרטים במטרה לקבל שירות מבעלי האתר.

כללי האצבע שהבאנו הם רק מקצת הכללים ואמות המידה לקיום איכותי של אתר. מקדמים מיומנים עשויים להצביע על מאות משתנים, שכל אחד מהם עשוי להשפיע על המיקום של האתר במנועי החיפוש.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
ספר מיסים עם פטיש
בשביל מה צריך עורך דין מיסים?

עורכי דין המתמחים בתחום המיסוי יכולים לסייע לנו רבות במגוון מצבים, ולמעשה מדובר באחד השירותים הפופולאריים בענף המשפטים. תשלומי

עסקת טיעון בתביעת לשון הרע
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע

תביעות דיבה יכולות להיות מורכבות וטעונות רגשית. כאשר נאשם עומד בפני אפשרות של נזקים כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין, עסקת