נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין רשלנות רפואית – איך לבחור את עורך הדין הנכון?

רשלנות רפואית

אירועים של רשלנות רפואית יכולים ללוות אותנו שנים אחרי שאירעו. אירועים חמורים כאלה יכולים להשאיר עלינו חותם פיזי ולגרום לפגיעה ארוכת טווח של ממש. על מנת להתמודד עם הסיטואציה המסובכת, עלינו קודם כל לדעת שניתן לתבוע את הרופא על רשלנות רפואית.

לאחר ההבנה הזאת, וההחלטה כי זו הבחירה עבורכם, הגיע השלב למצוא עורך דין שיוכל לטפל בסיטואציה. אבל עלינו לזכור כי לא כל עורך דין יכול לגשת לנושאים כאלה עדינים בצורה הנכונה עבורכם. איך לבחור את עורך הדין הנכון? איגדנו לכם טיפים בנושא.

 

מה היא רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית יכולה להתבטא במגוון אופנים. בין אם זה טיפול שניתן שאינו תואם את המחלה, תרופות שהוענקו במינון הלא נכון או ניתוח שעבר באופן כושל – בכל אלה ניתן לתבוע בגין רשלנות רפואית ולהגיע לצדק שיעשה עימנו. על מנת להגיע למקום הזה, עלינו לבחור נכונה את עורך הדין שינהל עבורנו את התיק וישהה לצידנו לאורך כל המאבק ארוך השנים.

למעשה, ממוצע השנים בהם מתמשך תיק רשלנות רפואית במדינת ישראל הוא בין שלוש לחמש שנים. כך שאם אנחנו רוצים להעביר את השנים הללו לצד אדם מקצועי שיעניק לנו שירות ואיכות של עבודה משפטית – עלינו לבחור נכונה את עורך הדין שלנו. כיצד נעשה את זה? הנה הטיפים

 

איך לבחור את עורך הדין הנכון?

  • המלצות מלקוחות מרוצים – המלצות על עורכי דין מלקוחות שעברו איתם תהליך זהה וארוך טווח, הן מהאמצעים הטובים ביותר לבחירת עורך דין. אנשי מקצוע שביצעו את עבודתם על הצד הטוב ביותר, והשאירו לקוחות מרצין, הם אנשי מקצוע שניתן לסמוך עליהם. בוודאי בתיקים ארוכים כמו רשלנות רפואית.
  • שנות ניסיון בתחום – עורכי דין מנוסים הם לרוב יהיו יותר ממולחים ומקצועיים בתחומם. עם זאת, השכר ככל הנראה יהיה גבוה יותר בהתאם לעבודתם. עורכי דין לרשלנות רפואית מתעסקים במסמכים רבים ובהליכים בירוקרטיים רבים כדי להוכיח את האמת ואת הרשלנות שהתבצעה, ועל כן, בחירת עורך דין מנוסה עם שנים רבות בתחום, יקנה לכם אפשרות של הצלחה עתידית בתיק. שאלו את עורך הדין שלכם מה שנות הניסיון שלו, ומה אחוזי ההצלחה שלו בתיקים בהם הוא ייצג אנשים בגין רשלנות רפואית.
  • עורכי דין עם תקשורת טובה – כשאנחנו עובדים לצד עורך דין לאורך תקופה ארוכה, רצוי לוודא שיש אינטראקציה ותקשורת טובה עם אותו האדם. עורכי דין לרשלנות רפואית הולכים לעיין בתיק הרפואי שלכם ולצלול לכל הפרטים הקשורים בנושאים הרפואיים בחייכם, במידה והתקשורת תהיה לא נעימה או לא מכבדת, התהליך לא יוכל לעבוד בצורה הטובה ביותר.
  • עורכי דין עם צוות תמיכה גדול – מקרים של רשלנות רפואית יכולים להיות מורכבים ולכרוך בהרבה ניירת ותיעוד. חפשו עורך דין שיש לו צוות תמיכה חזק שעוזר במשימות הרבות, כולל עורכי דין, עוזרים משפטיים וצוות מנהלי.

עורך דין רשלנות רפואית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
ספר מיסים עם פטיש
בשביל מה צריך עורך דין מיסים?

עורכי דין המתמחים בתחום המיסוי יכולים לסייע לנו רבות במגוון מצבים, ולמעשה מדובר באחד השירותים הפופולאריים בענף המשפטים. תשלומי

עסקת טיעון בתביעת לשון הרע
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע

תביעות דיבה יכולות להיות מורכבות וטעונות רגשית. כאשר נאשם עומד בפני אפשרות של נזקים כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין, עסקת