נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 דברים שחוות דעת לרשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים צריכה לכלול

3 דברים שחוות דעת לרשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים צריכה לכלול

טיפולים וניתוחים אסתטיים הפכו בשנים האחרונות לפרוצדורות רפואיות פופולאריות במיוחד. אחד הטיפולים הנפוצים בתחום הוא ניתוח הרמת פנים. במקרים בהם הטיפול לא בוצע על פי נורמות הטיפול המקובלות, הרי שניתן יהיה להגיש תביעת רשלנות רפואית, במסגרתה יש לכלול מספר דברים מהותיים

 

טיפולים אסתטיים וניתוח הרמת פנים

ניתוח הרמת פנים, המוכר גם בשמו ניתוח "מתיחת פנים", הוא אחד הניתוחים הנפוצים והפופולאריים במיוחד בתחום הטיפולים האסתטיים, כאשר מטרת הטיפול היא להצעיר את מראה הפנים ולהעלים קמטים ועור נפול. ניתוח הרמת פנים מבוצע על ידי מנתח פלסטי מומחה, כאשר פרוצדורת הרמת הפנים מתבצעת באמצעות ביצוע חתך ברקמת העור, הרמת רקמת השריר, סילוק עודפי העור המיותרים ותפירה חוזרת של רקמת השריר.

 

רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים

ניתוח הרמת פנים מתבצע כאמור על ידי מנתח פלסטי מומחה ויחד עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם הניתוח לא בוצע כראוי, באופן שהביא לפגיעה ונזקים שונים אצל המטופל. מקרים כאלו יכולים בהחלט להיחשב כמקרי רשלנות רפואית בהרמת פנים ובין הנפוצים מביניהם: ביצוע חיתוך לא מדויק, הסבר לוקה בחסר אודות הניתוח, כשל בתהליך ההרדמה מלאה ועוד.

 

חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים

תביעות רשלנות רפואית בגין נזקים שונים שנגרמו למטופל בעקבות טיפול רשלני בניתוח הרמת פנים, עלולות להיחשב למורכבות במיוחד, שכן הוכחת יסוד הרשלנות בניתוח הרמת הפנים נתונה לפרשנות רפואית. לפיכך, מקובל להיעזר בחוות דעת רשלנות רפואית מגורם רפואי מומחה בתחום הניתוחים הפלסטיים.

חוות דעת רשלנות רפואית מטעם רופא מומחה בתחום הניתוחים הפלסטיים תסייע לנו לבסס את עילת התביעה ולהוכיח את טענות התובע. ולמעשה, מכיוון שמדובר בתביעות השייכות לתחום נזקי הגוף, הרי שחובה על פי חוק להציג חוות דעת רשלנות רפואית במקרים של תביעות רשלנות רפואית בגין ניתוח רמת פנים.

 

מה צריכה לכלול חוות דעת רשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים?

על מנת למקסם את פוטנציאל ההשפעה של חוות הדעת הרפואית, חשוב לפנות לגורם מומחה ובעל מוניטין בתחום, כמו גם בעל ניסיון בתחום כתיבת חוות דעת רפואיות. חוות דעת רשלנות רפואית מקצועית ואיכותית בניתוח הרמת פנים צריכה לכלול:

 

הוכחת הנזק

הוכחת הנזק הוא השלב הראשון והמהותי עליו מתבססת תביעת הרשלנות הרפואית

 

הוכחת יסוד הרשלנות

על הרופא המומחה שכותב את חוות הדעת הרפואית לציין במפורש כי הפרוצדורות הרפואיות שננקטו, בוצעו שלא על פי אמות המידה הסבירות שרופא אחר היה נוקט במקרים כאלו.

 

הוכחת הקשר הסיבתי

הוכחת מקרה הרשלנות הרפואית מסתכמת בהוכחת הקשר הסיבתי שבין הנזק שנגרם לבין מקרה הרשלנות הרפואית עצמו.

 

לסיכום

ניתוח הרמת פנים הוא בין הניתוחים האסתטיים הנפוצים ביותר וכאשר הוא מתבצע באופן רשלני, הרי שהוא עלול לגרום לנזקים שונים אצל המטופל. אל תביעות רשלנות רפואית בגין ניתוח הרמת פנים יש לצרף חוות דעת של רופא מומחה, אשר צריכה לכלול התייחסות ל – 3 היבטים עיקריים: הוכחת הנזק, הוכחת יסוד הרשלנות וקיומו של הקשר הסיבתי בין השניים.

3 דברים שחוות דעת לרשלנות רפואית בניתוח הרמת פנים צריכה לכלול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
ספר מיסים עם פטיש
בשביל מה צריך עורך דין מיסים?

עורכי דין המתמחים בתחום המיסוי יכולים לסייע לנו רבות במגוון מצבים, ולמעשה מדובר באחד השירותים הפופולאריים בענף המשפטים. תשלומי

עסקת טיעון בתביעת לשון הרע
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע

תביעות דיבה יכולות להיות מורכבות וטעונות רגשית. כאשר נאשם עומד בפני אפשרות של נזקים כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין, עסקת