נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה אפשר להדפיס על קאפה ואיך להשתמש בו?

לוח קאפה

הקאפה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ורבים מבצעים בו שימוש למטרות שונות. נתבקשנו לחקור את החומר באופן מעמיק ולהבין מה ניתן להדפיס על גביו ואיך אפשר להשתמש בו. נזמין אתכם להישאר אתנו, כדי שתוכלו לגלות את האינפורמציה שריכזנו עם הזמן ולהכיר בשאלה המרתקת שהוצגה לעיל.

 

תכירו את הקאפה

עליכם להכיר בקאפה מקרוב, רגע לפני שנציג את התמונות שתוכלו להדפיס על גבי החומר הייחודי. נסביר בקצרה שמדובר בחומר קשיח, קל משקל וחלק שעשוי בעיקר מקצף. ניתן להשיג אותו בגדלים שונים, כך שכל אחד יכול לבחור את הגודל המדויק המתאים לצורך שלו. יש 2 אפשרויות נפוצות להדפסה על גבי קאפה. הראשונה מתקיימת ישירות על גבי לוח הקאפה והשנייה, מצריכה הדפסה של מדבקה ייחודית. לאחר שזו הודפסה, ניתן להדביק אותה על גבי הלוח באיטיות (שכן, צריך לשים לב שלא נוצרות בועות על גבי התמונה). הקאפה נחשב לחומר איכותי במיוחד, מכיוון שהוא כולל יתרונות רבים שיובאו בהרחבה בהמשך.

 

אלה אפשרויות ההדפסה על קאפה

אפשר להדפיס על גבי הקאפה כל תמונה שרק תרצו. למשל, תמונות משפחתיות, תמונות נוף שצילמתם בטיול בחו"ל, לוגו של בית העסק, ציורים ועוד. עליכם רק לוודא תחילה שבחרתם בתמונה איכותית שמתאימה להדפסה על קאפה. אם אינכם בקיאים בנושא זה, תוכלו לשלוח את התמונה הנבחרת לנציג מטעם חנות ההדפסה שיבדוק את טיבה ויאמר לכם אם ניתן להדפיס אותה ואם כן, באיזה גודל.

 

כך תשתמשו בקאפה

השימוש בקאפה מתאים לצרכים שונים ומגוונים, כך שניתן לראות אותו בכל מקום. נציין תחילה שיש לא מעט מדריכים ומרצים שבוחרים לבצע הדפסה של תמונות על גבי קאפה גדולה, כדי שהם יוכלו לשאת אותה ממקום למקום ולהציג את התמונה בפני הקהל. אפשר למצוא את הקאפה תלויה על קירות של משרדים יוקרתיים או מונחת במתחם לאולמות אירועים ומוזיאונים שמארחים כנסים מסוגים שונים.

 

היתרונות בבחירת קאפה

הצגנו עד כה את היתרון המשמעותי שנוגע למשקל הנוצה של הקאפה וכעת, הגיע הזמן להכיר ביתרונות חשובים נוספים:

  • עובי משתנה: כל אחד יכול להזמין קאפה בעובי שונה
  • ניתן להדפיס עליו הכול: בניגוד לחומרי הדפסה אחרים, הקאפה נחשב לחומר כל יכול. שכן, אפשר להדפיס על גביו שלטים להכוונת התנועה, טקסט שמתאר פריטים במוזיאון, לוגו של משרד וכל דבר אחר שעולה בראשכם
  • קלות החיתוך: אפשר לחתוך את הקאפה ללא מאמץ, כך שכל אחד יכול להקטין את גודל הלוח בהתאם לצורך ללא סיוע מצד גורמים מקצועיים

 

לסיום

הקאפה הוא ה"חד קרן" של תחום ההדפסות. שכן, יש לו יתרונות רבים ואפשר להדפיס על גביו כל מה שתרצו. עכשיו אתם מכירים בחומר המיוחד, כך שנותר לכם רק להחליט איזו תמונה תרצו להדפיס על גביו ולשלוח אותה לחנות הנבחרת.

להשתמש בקאפה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בנוסף באתר