נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל היתרונות לרכוש נדלן מסחרי מאת חזי חיים

גם אם אתם לא בעלי עסק או חברה כלשהי, שמורה לכם האפשרות לרכוש נדל"ן מסחרי. למעשה, אנשים רבים בישראל מסתערים על הנכסים הללו לאחרונה ומסתבר שיש לכך כמה סיבות מאוד טובות. אז למה כולם ממהרים להשיג נכסים מסחריים? ומה יוצא מזה גם לאנשים פרטיים שאינם בעלי עסק? יזם הנדל"ן המצליח חזי חיים חושף את כל היתרונות מאחורי השיטה:

 

אפיק השקעה סולידי עם ביקוש אדיר

שוק הנדל"ן בישראל מאופיין בשתי נקודות מוצא: האחת – שוק הדירות שאין מילה אחרת להגדירו מאשר "קיפאון". המחירים מוסיפים להישאר גבוהים מידי מעל לראשיהם של כל המשתוקקים לדירה ראשונה ולמעשה, גם אם תחול מסיבה כלשהי צניחת מחירים דרסטית, היא לא תגיע לכדי השגת דירה במחיר שפוי. לעומתה, הנקודה השנייה – השוק העסקי שזקוק לעוד ועוד פתרונות, משרדים, מרכזים מסחריים וחללי עבודה שיוכלו לשרת את גל העסקים החדשים ובעלי המקצועות החופשיים שנוצרו בשנים האחרונות.

רוכשי הנכסים המסחריים לא רק יוצרים לעצמם אפיק השקעה בטוח בשל הביקוש הגבוה, אלא גם מצב של קבלת דמי שכירות ממספר רב של שוכרים, מה שלא מתאפשר בקניית דירה להשקעה. בהנחה והמשקיע רוכש מספר משרדים או נכסים, הוא למעשה מפזר את ההשקעה על פני מספר אפיקים כך שהסיכון פוחת משמעותית.

 

הכנסה פסיבית: הרווח שכל ישראלי חולם לעשות

יתרון חשוב נוסף על פי חזי חיים, הוא כנראה זה שנחשב למשמעותי ביותר בקרב משקיעים רבים. כיום רוב הציבור בישראל מחפש את הדרך לייצר הכנסה פסיבית. במילים אחרות, ליצור רווחים כתוצאה מדבר מה שאיננו כרוך בעבודה היומיומית אלא צבירת כספים בנוסף אליה, כמו השלמת הכנסה. רכישת נדל"ן מסחרי מציעה בדיוק את זה, אם כי במחיר נמוך בהרבה מזה של נדל"ן הדיור. ניתן לרכוש משרד גם ב-200 או 300 אלף ₪ ולהשכיר אותו, אם כי ההכנסה הטובה ביותר מתקבלת על ידי חלוקת המקום לחללי עבודה קטנים, כך שכל אחד מהם משלם על בסיס חודשי וקבוע ויוצר לכם הכנסה פסיבית יציבה ובטוחה, המעוגנת בחוזי שכירות רבים.

 

פתרון מצוין לכל רוכשי הדירות

היתרון האדיר ביותר שגלום ברכישת הנדלן המסחרי על פי חזי חיים, הוא היכולת להשתמש בו על מנת להגיע לדיור בר השגה. כיצד עושים זאת? זה פשוט באופן מפתיע: מאחר וכל דירה מצריכה נטילת משכנתא של מאות אלפי שקלים והפגנת הון עצמי של 300-400 אלף ₪, ניתן לרכוש נדל"ן מסחרי שעולה כ-200-300 אלף ₪ עם הוכחת יכולת החזר שיכולה להיות גם חיסכון או הון עצמי נמוך. לטובת תשלום הנכס ניתן ליטול הלוואה לכל מטרה או הלוואה מסחרית ולהפוך בשעה טובה לבעלים של נכס משלכם. אם כמשכירי דירה הייתם נהנים מתשואה של 1.8%-4% בשנה לכל היותר, הרי שכל נכס נדל"ני שבבעלותכם מניב 10%-12% בשנה: סכום מכובד לכל הדעות שיוכל לעזור לכם לגבש הון עצמי לטובת דירה משלכם ואפילו לרכוש אותה עם התחייבות לפחות שנות משכנתא.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בנוסף באתר