נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם קיימת התיישנות בתביעות נזיקין נגד חברת ביטוח?

עורך דין נזיקין

מי שאין לו ידע מעמיק בתחום המשפטים עשוי לגלות כי ישנן תביעות מסוימות שקיימת בהן התיישנות. כדי להעלות את הנושא למודעות, החלטנו לצאת במספר מדריכים שיעסקו בנושא תביעות מתחומים שונים במטרה להציג בפני הקוראים שלנו את התביעות שיש בהן התיישנות ואלו שאין בהן התיישנות.

מדריך זה יעסוק בתביעות נזיקין כנגד חברות ביטוח במטרה לבחון – האם יש התיישנות במצב כזה, ואם כן של איזו תקופה? הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

תכירו את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו מסתייעים מידי פעם בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על תביעות מסוימות מקרוב. הפעם, בחרנו להסתייע בגורמים כאלו. מדובר באנשים שתבעו לאחרונה באמצעות עורך דין תביעות נגד חברת הביטוח שלהם. שאלנו אותם את כל השאלות החשובות בנושא וכמובן שחזרנו עם התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום.

 

אז האם קיימת התיישנות בתביעות נזיקין נגד חברות ביטוח?

לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר לכם מיד כי התברר לנו שחוק חוזה ביטוח שנקבע בשנת 1981 קובע שתביעות שנוגעות לתגמולים מטעם חברות הביטוח מתיישנות לאחר 3 שנים. ראוי לציין כי בירור מעמיק שערכנו בנושא העלה כי יש חריגים שמנויים בחוק ההתיישנות. במצבים מסוימים שכאלו, יש צורך להסתייע בשירותיו של עורך דין נזיקין מומלץ שיבדוק את העניין באופן מעמיק ויאפשר לתבוע.

 

חשוב להסתייע בעורך דין מומלץ במצב שכזה

שימו לב – אם אתם מעוניינים לתבוע את חברת הביטוח שלכם, עליכם להסתייע בשירותיו של עורך דין מומלץ בלבד. הדבר נכון למי מכם שמתכננים לתבוע לפני שההתיישנות חלה או אחריה. שכן, בשני מצבים אלו יש צורך בסיוע צמוד מטעם עורך דין שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בקיא בתחום באופן מעמיק
  • בעל ניסיון רב ותוצאות חיוביות
  • הומלץ על ידי גורמים רבים

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין מומלץ?

זה לא כל כך פשוט להגיע אל עורך דין מומלץ בתחום הנזיקין. שכן, אתם עשויים לשאול מישהו אחד שיטען שיש לו עורך דין מתאים ומומלץ, אך בסופו של דבר תגלו שאין זה נכון. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם פונים אל עורך דין מומלץ באמת, עליכם לפנות אל הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי לקוחות של עורכי דין שעוסקים בתחום.

שכן, ברשת, יתאפשר לכם לקרוא מאות ולעיתים גם אלפי חוות דעת. כשמדובר בכאלו מספרים, אתם יכולים להיות רגועים שיש להמלצות הללו אסמכתא.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאכן ישנה התיישנות של 3 שנים בתביעות נזיקין כנגד חברת הביטוח. כעת, כשיש לכם את הפרטים בנושא, אתם יכולים לחפש עורך דין מומלץ ולהתחיל בהליך התביעה. נאחל לכם הצלחה רבה!

חברת ביטוח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
ספר מיסים עם פטיש
בשביל מה צריך עורך דין מיסים?

עורכי דין המתמחים בתחום המיסוי יכולים לסייע לנו רבות במגוון מצבים, ולמעשה מדובר באחד השירותים הפופולאריים בענף המשפטים. תשלומי

עסקת טיעון בתביעת לשון הרע
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע

תביעות דיבה יכולות להיות מורכבות וטעונות רגשית. כאשר נאשם עומד בפני אפשרות של נזקים כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין, עסקת