נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הטיפים המועילים ביותר לרכישת שולחן מושלם לאירוח

פינת ישיבה

בבואכם לרכוש שולחן פרקטי וטוב, עליכם לשאול את עצמכם תחילה איזה פונקציות הוא אמור למלא, לכמה אנשים יהיה מיועד ואיזה סגנון של שולחן אתם מעוניינים לרכוש. לשם כך, יש לבחון כמה פרמטרים אשר יעזרו לכם לעשות את בחירת השולחן הטובה ביותר עבורכם:

  1. יש להחליט איזה פונקציות אמור למלא עבורכם השולחן, לדוגמא: שימוש של כל דיירי הבית וגם של אורחים המגיעים או שהוא ייעודי רק לאורחים.
  2. אילו סוגי אורחים אתם מארחים בד"כ ומה רמת הציפיות שלהם, לדעתכם, מסגנון האירוח.
  3. האם מס' המבקרים המגיעים אליכם הינו גדול בד"כ, או שמצומצם יחסית, כדי שכך תוכלו להחליט איזה גודל שולחן עשוי להיות טוב עבורכם.
  4. אם תחליטו לרכוש שולחן קטן יחסית ומס' המבקרים יגדל מדי פעם, תמיד ניתן יהיה לפתוח את השולחן ובכך לאפשר גמישות בגודל השולחן עבור כלל המבקרים. לפיכך יש להחליט לרכוש שולחן עם אופציה להגדלה (ע"י מנגנון פתיחת שולחן שמורכב בו כחלק ממנו).
  5. מספר כיסאות שמומלץ להוסיף לשולחן תלוי אף הוא ברמת השימוש שלכם בו: אם מטרתכם להשתמש בשולחן באופן יומיומי כשאר הרהיטים בהם משתמשים בני הבית, אזי מומלץ לרכוש מס' כסאות בהתאם למס' הכולל של בני המשפחה. אם בהמשך תרגישו שהכמות לא מספקת בשל חוסר מקום לאורחים וכד', תמיד ניתן יהיה לרכוש כסאות נוספים ואף לשמור אותם לזמנים שמגיעים אליכם אורחים.
  6. כדאי למדוד את השטח שעליו השולחן אמור להיות, בכדי למנוע מצב בו השולחן יגרום לצפיפות ולמראה עמוס בביתכם. במידה ואתם מעוניינים לבחור שולחן עגול, יש לקחת בחשבון ששולחנות עגולים תופסים מקום גדול יותר מאשר שולחנות מלבניים.
  7. יש לתת את הדגש גם לסוג החומר ממנו יהיה עשוי השולחן, בהתאם לשימושים שאתם מעוניינים לעשות בו (למשל: שולחן המיועד רק להגשת שתיה או שולחן שהייעוד שלו – שגם יאכלו עליו). אם השולחן עשוי להתלכלך כתוצאה מאוכל וכד', מומלץ לרכוש שולחן עם ציפוי זכוכית, למשל, בשל העובדה שכתמים למיניהם מתנקים ממנה בקלות יותר מאשר מעץ.

 

התאמה לעיצוב הבית

כמו שכשאתם מחליטים לרכוש ארונות, לדוגמא: ארונות סנדוויץ', אתם מקפידים שיהיו תואמים לעיצוב חדרי הבית, כך מומלץ להתאים את סגנון השולחן לעיצוב הכללי של הבית. באופן כללי, קיים מגוון רחב של שולחנות אירוח מרשימים ולכן כדי להגיע לחנות הרהיטים כדי להתרשם מהמבחר ובכך לשאול את עצמכם איזה מהשולחנות יהיה תואם לסגנון של ביתכם.

 

בחירת צבעים

ככלל, שולחנות לאירוח עשויים להיות במבחר של צבעים וצורות ייחודיות. בבחירת השולחן, יש לתת את הדגש גם על הגוונים שעשויים להתאים לסגנון ביתכם, שהרי גם צבע השולחן והכיסאות אותם תבחרו, עשויים להשפיע על סוג האווירה שהנכם מעוניינים ליצור.

 

חלל מרכזי מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים