נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שברו כלים בזמן ההובלה – מה עושים?

ההובלות

אתם עוברים דירה, הזמנתם חברת הובלה שתוביל עבורכם את החפצים ליעדם החדש – אך משהו משתמש בדרך, ונשברים לכם חפצים. זו סיטואציה שיכולה לקרות לכל אחד מאיתנו, ולכן חשוב להכיר בה ולנסות למנוע אותה מראש. במידה ותרחיש כבר קרה במציאות – מה ניתן לעשות?

 

הסדר עם חברת ההובלות

לפני שאתם שוכרים את שירותיה של חברת הובלות, חשוב לעבור עם נציג החברה על כל הפרטים של ההובלה, ולערוך הסדר לגבי מצב בו נשברים או מתקלקלים חפצים במהלך ההובלה. אם ערכתם הסדר שכזה, סביר להניח שחברת ההובלות תישא בעלויות הנזק שנגרם למוצרים שנשברו או התקלקלו לכם.

במידה ולא ביצעתם הסדר שכזה מול חברת ההובלה, חשוב ליצור איתם קשר ברגע שגיליתם על הבעיה (עדיף כאשר הסבלים עדיין במקום, כך שיוכלו להעיד על המקרה). גם אם לא ערכתם הסדר מבעוד מועד, חשוב לזכור כי חברת ההובלות היא נותנת שירות, ולפיכך ברוב המקרים יבואו לקראתכם בעניין זה.

חשוב לבחור בחברת הובלות אמינה ומקצועית, על מנת להיות בטוחים שכאשר מצב שכזה קורה – יש עם מי לדבר ואל מי לפנות, ושיתייחסו אל פנייתכם ברצינות הראויה. חברת ההובלות פיק אפ תוכל לענות בדיוק על צורך זה – דרכה תוכלו להיות רגועים שהחפצים שלכם נמצאים בידיים טובות ובטוחות, וכך תהיה לכם דאגה אחת פחות בכל הנוגע למעבר הדירה.

 

מספר פעולות שתוכלו לעשות מבעוד מועד כדי למנוע מצב שכזה

 

לבטח את המוצרים שלכם באמצעות רכישת פוליסת ביטוח

חברות הביטוח השונות מציעות מספר פוליסות לזמן מעבר דירה, שנועדו על מנת לבטח את המוצרים שלכם מפני נזקים פוטנציאליים שייגרמו להם בעת המעבר. תוכלו לבחור בין היתר בביטוח על כלל החפצים שלכם (שהוא בהיקף הנרחב ביותר מבין הביטוחים, אך מחירו יקר בהתאם) ובביטוח רק על רגעי ההעמסה והפריקה (שעל פי רוב, אלו הרגעים בהם מתרחשים מרבית הנזקים למוצרים).

 

לארוז את החפצים השבירים בצורה בטוחה

כאשר יש צורך לארוז חפצים שבירים, חשוב להקפיד על אריזה נכונה ובטוחה. את המוצרים עצמם תוכלו לעטוף בנייר עטיפה מיוחד ("נייר פצפצים"), שיגן עליהם מפני שבירה. בנוסף, תוכלו לסמן את הארגזים השבירים במיקום בולט על גבי הארגז, כך שהמובילים ידעו שאלו ארגזים שאיתם צריך להתנהל ביתר עדינות.

 

השכרת משאית לביצוע הובלה עצמאית

אם אתם רוצים להיות תלויים רק בעצמכם בכל הנוגע להובלת החפצים שלכם, ולפעול לפי לוח זמנים מרווח יותר ושאתם אלו שמחליטים עליו – תוכלו להשכיר מחברת ההובלות משאית, ולבצע את ההובלה בצורה עצמאית.

אופציה זו אפשרית רק לבעלי רישיון נהיגה על משאית (או שנהג משאית מטעם חברת ההובלות יתלווה אליכם), ובייחוד לכאלו שלא נרתעים מהרמת חפצים כבדים ומהעברתם כל הדרך אל היעד בצורה בטוחה ומהירה.

 

חברת הובלות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משלוחים והובלות