נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא רק מלח וסודה: איך מורידים כתמים?

ניקוי משטחים

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מלח וסודה הם 2 מוצרים שמשמשים רבים להסרה של כתמים מבגדים ומשטחים. מדובר בשיטות ישנות שעוברות מפה לאוזן, מסבתא לנכד וכן הלאה. אנחנו עשינו שימוש במשך שנים בשיטות הללו ובמרבית הפעמים נחלנו הצלחה. לאחרונה, שמענו על שיטות נוספות להסרת כתמים שגרמו לנו להבין כי צריך לרכז אותן במקום אחד. לכן, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיעשה סדר לכל דורש.

 

תכירו את המומחים בניקוי כתמים שעזרו לנו להגיע אל השיטות הנוספות

אנחנו נציג בפניכם את כל הפרטים החשובים ביותר על הורדת כתמים באמצעות שיטות נוספות שאינן כוללות את המלח והסודה. רגע לפני שנעשה זאת, ראוי שנציין בפניכם כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. החלטנו לכתוב אותו אחר שנחשפנו לכל מיני שיטות שהופצו בקבוצות של אימהות ברחבי הרשת.

מסתבר שלאימהות יש את השיטות הכי טובות להורדת כתמים. האמת, אפשר להבין למה. הן אלו שצריכות להתמודד לא פעם עם כתמים חדשים על בגדים של תינוקות וילדים. זה השלב שבו הן כנראה מתחילות לעשות תואר בכל הנוגע לתחום. שוחחנו עם כמה אימהות שמומחיות בתחום זה וביקשנו לקבל מידע מעמיק בנושא. כל אחת מסרה לנו את הדרך המנצחת שלה ויחד, כתבנו את המדריך החיוני הזה.

 

לא רק מלח וסודה – חומץ מוריד כתמים

אפשר להשאיר את המלח והסודה במטבח ולהוציא מהארון את החומץ. כן, קראתם נכון, חומץ תפוחים שמשמש אתכם לא פעם לתיבול של סלטים יכול לסייע לכם בהליך של  ניקוי משטחים בקלות. אימהות רבות ציינו בפנינו שיש להן בקבוק נפרד של חומץ במגירת הניקיון. שכן, הוא משמש אותן לניקיון של משטחים שונים, כמו למשל:

  • כיריים
  • שיש
  • מרצפות ועוד

 

לא רק מלח וסודה – שמש ישירה מורידה כתמים

אם הילד חזר עם כתם שנראה בלתי ניתן להסרה על החולצה, כדאי שתדעו שזו לא בעיה. אין שום כתם ששמש ישירה לא תוכל להתמודד אתו. אנחנו יכולים להעיד על עצמנו שניסינו את השיטה הזו עם כתמים של רסק תפוחים, מיץ ואפילו שאריות של גמדים. הכול ירד לאחר כמה שעות שעמד אל מול שמש ישירה.

 

מה תהיה השיטה המנצחת שלכם?

הצגנו בפניכם עד כה 2 שיטות מעולות להסרת כתמים. האחת מתאימה למשטחים והשנייה מתאימה לבגדים ובדים. כעת, נותר לכם רק לצאת ולבדוק את האמינות של השיטות הללו ולבחור את זו שמתאימה לכם ביותר. אנו נשמח לשמוע את דעתכם בנושא. אז אם ניסיתם את אחת השיטות, בבקשה תכתבו לנו ותיידעו אותנו מה התוצאה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להשאיר את הסודה והמלח במטבח. כעת, יש לכם את הדרכים הטובות ביותר להסיר כתמים ואנו מאחלים לכם שהן יסייעו לכן על הצד הטוב ביותר.

ניקוי משטחים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון