נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כרטיסי הפיתוח המותאמים למייקרים

אנשי מקצוע

תחום כרטיסי הפיתוח מהר תאוצה בשנים האחרונות, כך שיותר ויותר חברות מנסות את מזלן בתחום. כיום ניתן לראות יותר כרטיסי פיתוח המותאמים למייקרים- אנשים שמפתחים ויוצרים דברים בעצמם.

כרטיסי פיתוח למייקרים?

הרעיון הוא ליצור כרטיס פתוח שדרכו ניתן לפתח פלטפורמות שונות בתחום הטכנולוגיה. כרטיסי פיתוח ארדואינו, פותחו בדיוק על מנת לתת מענה לתופעה זו.

הפלטפורמה החדשה שפותחה ומאפשרת לאנשים לעבוד בצורה של קוד פתוח, הפכה את חברת ארדואינו לחברה מוכרת ומובילה בתחום. מעבר לכך, עלויות הייצור הנמוכות ביחס לשאר החברות האחרות בשוק, הפכו את כרטיסי הפיתוח של ארדואינו למפורסמות עוד יותר, על כך נרחיב בהמשך העמוד.

פלטפורמת העבודה בקוד פתוח, אפשרה לחברות הייצור השונות לפתח מוצרים קטנים יותר בהיבט הפיזי של המוצר, זאת לאור השימוש במיקרו בקרים (במקום להשתמש במספר רכיבים).

איש שעובד עם כרטיס

כיצד לבחור כרטיסי פיתוח מומלצים?

תהליך הבחירה של כרטיס הפיתוח הינו קריטי ובעל חשיבות רבה לעוסקים בעולם הטכנולוגי. החשיבות לתהליך הבחירה  מקבלת חשיבות כפולה ומכופלת כאשר אנו באים לרכוש כרטיס פיתוח למטרת מייקרים.

כפי שציינו קודם לכן, כרטיסי פיתוח ארדואינו, נחשבים למומלצים ביותר בתחום כרטיסי הפיתוח למייקרים. נרחיב בקצרה על היתרונות הרבים ועל החשיבות שלהם לבחירת כרטיס הפיתוח הטוב ביותר.

ראשית, נתחיל עם המחיר. כפי שציינו קודם לכן, המוצרים הקטנים יותר שהצליחו לייצר ולפתח ברבות השנים, אפשרו את הוזלת המחירים של הייצור וכך גם את התמחור. כרטיס הפיתוח ארדואינו ידוע בגודלו הקטן, מה שנובע מכמות רכיבים פחותה משאר המוצרים הזהים בתחום הכרטיסים.

שנית וחשוב לא פחות- זכרון ה-RAM הפחות. ישנם לא מעט כרטיסי פיתוח בעלי RAM נמוך מדי, מה שעשוי להפריע ולהשפיע על תהליך וקצב העבודה שלכם עם כרטיס הפיתוח. כרטיסי הפיתוח החדשים למייקרים, כמו כרטיסי ארדואינו לדוגמא, בעלי זכרון RAM מספק לפיתוח פלטפורומות שונות בתחום הטכנולוגיה. כרטיסי ה-ZERO לדוגמא, מספקים זכרון RAM גדול ונוח לעבודה.

שלישית, יצירת "מתחם עבודה" גדול ונוח לעבודה עם מספר אנשים על אותו הפרוייקט. כך תוכלו לפתח בצורה יותר מקצועית, ולשלב מספר גדול של אנשים שעובדים על אותו הפרוייקט.

רביעית ואחרון, כוח העיבוד. ללא ספק מרכיב משמעותי לכל אחד שרוצה לקרוא לעצמו מייקר, על אחת כמה וכמה בתחום כרטיסי הפיתוח. כוח העיבוד של הבקרים הללו, נחשב לחזק ואיכותי לעבודה ממושכת ובאיכות גבוהה.

לסיכום, אם החלטתם לרכוש כרטיס פיתוח שמותאם לעבודה בתחום כמייקרים, תוכלו לרכוש כרטיסי פיתוח ארדואינו. מדובר בכרטיסים חזקים ואיכותיים, בעלי זכרון RAM גבוה שמקנה סביבת עבודה נוחה ומהירה. כמו כן, המחיר הנוח ביחס לשאר המוצרים הזהים בשוק, נותנים יתרון נוסף לכרטיסי הפיתוח הללו על פני האחרים. אל תתפשרו, רכשו כרטיס פיתוח איכותי וטוב שתוכלו לעבוד בצורה מיטבית!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טכנולוגיה