נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דארטס: הסבר על חוקי המשחק

קליעה למטרה

הדארטס, משחק של קליעה למטרה,  הוא אחד המשחקים האהובים בעולם, ופירושו זריקת חיצים כדי לפגוע בלוח מטרה, וככל שנפגע באופן מדויק יותר, כך נשיג נקודות וננצח את היריבים שלנו. זה משחק מהנה מאוד שיכול להיות כייפי במיוחד עבור ילדים, נוער ועבור מבוגרים כאחד, כולם יכולים ליהנות  ממשחק זה. עוד מתקופות קדומות בהיסטוריה, משחקי קליעה למטרה נחשבו למשחקים אטרקטיביים במיוחד ששיחקו אותם בחצרות מלוכה, ועם הזמן משחקי קליעה למטרה שולבו גם בתחרויות מגוונות בארץ ובעולם, וכן הפכו למשחק אהוב גם בבתים הפרטיים של אנשים, וכחלק בלתי נפרד מאירועים ומסיבות כייפיות. הדארטס נחשב לאחד המשחקים שכיף לשחק אותם בכל נקודת זמן בעבר ובעתיד, המאפשרת זמן ושפע של הנאה עבור אנשים המשתתפים ומשחקים בה, בכל מקום בעולם.

 

חוקי הדארטס

אז מה החוקים העיקריים של הדאטרס ואיך נכון ליישם את חוקי המשחק של קליעה למטרה? קודם כל, יש את המרכיבים העיקריים של משחק קליעה למטרה שהם לוח החיצים ,המורכב בדרך כלל מ-20 חלקים ממוספרים וכן חיצים  שאותם זורקים בניסיון לפגוע בלוח החיצים. כל פגיעה בלוח החיצים יכולה לתת נקודות וכל פגיעה בלוח החיצים נותנת את סכום הסכייה הכתוב בחלק העליון של החלק בלוח המטרה, אשר בו פגעתם. בדרך כלל החלק החיצוני של לוח המטרה מכפיל את סכום הזכייה ואילו פגיעה בחלקים הפנימיים משלשת את סכום הזכייה. ככל שמתקרבים לפגיעה ממוקדת יותר באמצע לוח המטרה, אז סכום הזכייה גדל.

בתחילת כל משחק לכל שחקן  יש את החיצים ברשותו והוא זורק כ-3 חיצים ללוח המטרה בכל ניסיון. בדרך כלל יש קו סימון שאין לעבור אותו כאשר זורקים את החץ ללוח המטרה. כמו כן, אסור לעבור על מספר חוקים במשחק קליעה למטרה, כגון אסור לשים ידנית על הלוח את החיצים, אלא רק ממרחק מסוים שנקבע לצורך המשחק וכן אסור לגעת בחץ ולשנות את מיקומו לאחר שהוא נזרק ללוח המטרה. בנוסף, אם יש חץ שנזרק אל לוח המטרה ולא פגע בלוח אז לא ייספרו נקודות עבורו.

 

דארטס: כיף של משחק!

באופן כללי משחק הדארטס, כלומר משחק קליעה למטרה, הוא משחק מהנה מאוד ולא מסובך מדי, כל עוד שומרים על הכללים ועל חוקי המשחק, אז ניתן להנות מהמשחק ולשחק אותו במשך שעות עם חברים, לארגן תחרות עם קבוצות חברים, מי יצליח לפגוע בלוח של קליעה למטרה עם הכי הרבה חיצים ובמיקום שייתן את הכי הרבה נקודות עבורו. זו תחרות כייפית ומהנה במיוחד, וכן ניתן לשחק את הדארטס, כלומר את משחק קליעה למטרה, בכל מקום שתרצו, בבית, בבר או בכל מקום שתבחרו, ורק להביא את החיצים ואת לוח החיצים ואתם מוכנים לשחק את המשחק האהוב בעולם, עם חברים ומשפחה, לזמן איכותי יחדיו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ספורט
how to build muscles -איך לבנות שרירים
איך לבנות שרירים

תמיד חושבים איך לבנות שרירים ולא יודעים כיצד לגשת לאימונים על מנת להשיג הצלחות אמתיות? דעו לכם כי תוכלו