נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מפעילים ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן אמת

איש הולך על חוט

כיום בעידן הקורונה, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל היא מרכיב חובה לכל נסיעה לחוץ לארץ.

הביטוח צריך לכלול כיסוי רפואי, הן למצבי חירום רגילים והן לכאלה הנובעים מהמגפה וממאמצי ההתמודדות הנלווים לה.

במאמר זה נעסוק בכיסויים הנדרשים כיום לביטוח נסיעות אפקטיבי ונפרט כיצד להפעיל בזמן אמת את הפוליסה במידת הצורך.

נתמקד בתהליכי הדיגטליזציה שעובר התחום והאופן שהדבר יכול להקל על המבוטחים.

 

ביטוח לעולם משתנה

הגבלות הקורונה בישראל ובעולם משפיעות על האפשרות לתכן נסיעה לחוץ לארץ במועדים הרצויים ועל היכולת להוציא את הנסיעה אל הפועל בהתאם לתוכנית. במקרים רבים היכולת לטוס מותנית בהצגת בדיקות קורונה תקינות ורבים נאלצים לשנות את תכוניותיהם בעקבות חשיפה או הידבקות בנגיף. ביטוח נסיעות לחו"ל צריך לתת מענה לכל המצבים הללו ועוד.

 

עלות עצומה כשאין ביטוח

החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל אינה רק בגלל ביטולי נסיעה עקב סיבות הקשורות במגפה, אלא גם לשם קבלת מענה רפואי בחוץ לארץ במקרה וחליתם בקורונה במהלך השהות שם. מכיוון שטיפולים רפואיים בחוץ ארץ אינם ניתנים בחינם או בסבסוד לאזרחים זרים וביטוח בריאות ממלכתי מספק כיסוי רק לטיפולים בארץ, כל מקרה רפואי בחו"ל עלול לעלות סכומי עתק.

 

שאלון ביטוחי וסוג הנסיעה

לקראת רכישת פוליסת ביטוח רפואי לחו"ל יש צורך למלא שאלון רפואי מפורט, על מנת לוודא את מצבו הרפואי של המבוטח. לאנשים עם מצב רפואי שעלול להחמיר בעת השהייה בחוץ לארץ, יש צורך לכלול במסגרת הפוליסה סעיפי כיסוי הקשורים להחמרה של המצב הרפואי הספציפי. את הכיסוי בפוליסה חשוב גם להתאים למאפייני הנסיעה, למשל חילוץ והטסה לטיול אתגרי.

 

הפעלת הביטוח בזמן אמת

כיום ניתן לנהל את כל האספקטים של ביטוח נסיעות לחו"ל והפעלתו בעת הצורך באופן דיגיטלי באמצעות האפליקציה. מלבד צפייה בכיסויים ובמרכיבי הפוליסה, האפליקציה משמשת להפעלת הביטוח בזמן אמת, כאשר מתרחש אירוע ביטוחי בחוץ לארץ. ניתן לדווח על צורך באשפוז או בטיפול רפואי ולקבל אישור מידיי להליך, כולל העברת הסכום הנדרש ישירות לחשבון האשראי.

 

תפעול קל ונוח

האפליקציה שמספקת החברה המבטחת לפני הנסיעה לחו"ל מאפשרת לכל הליך המימוש והפעלה של הפוליסה להיות נוח ויעיל ומקל באופן משמעותי את היכולת של המבוטח להתמודד עם טיפולים רפואיים חיוניים בארץ זרה. במקרים בהם יש צורך להאריך את השהות בחו"ל בשל חשיפה או בידוד כפוי, ניתן לדווח על כך בקלות ולהפעיל את הכיסוי מבלי לשוחח עם נציג בטלפון.

 

ביטוח נסיעות כולל לקורונה

לסיכום, ביטוח נסיעות יכול לחסוך כסף רב למי שמתכנן נסיעה לחו"ל והוא חשוב במיוחד עקב אי הוודאות שהקורונה יוצרת. כפי שציינו, חשוב לרכוש ביטוח נסיעות שהותאם לכסות אירועים הקשורים גם לקרונה, לרבות טיפול בחוץ לארץ במקרה של הדבקה. רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ לעשות מחברה המספקת אפליקציה בה ניתן להפעיל בקלות את הביטוח ברגע האמת.

איש מוגן

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים