נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מזהים אם מדובר בתכשיט מקורי או מזויף?

כמה יהלומים

לצערנו ענף היהלומים הוא ענף פרוץ בו עוסקים לא מעט חובבנים אשר מוכרים תכשיטים אשר נדמים כאמתיים, אולם מדובר מזויף. על כן, איך נדע לזהות תכשיט מזויף? המומחים של דיימונד פקטורי מסבירים.

 

ענף היהלומים – ענף פרוץ

ענף היהלומים הוא ענף פרוץ בו עוסקים לצערנו לא מעט חובבנים, אשר מוכרים ברחבי הרשת או בחנויות ברחבי הארץ תכשיטים במחירי רצפה אשר גורמים לרבים להתפתות ולרכוש. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ניתן להימנע מעוגמת נפש ונזק לכיס באמצעות בדיקה קצרה ברשתות, וזאת לאור העובדה כי ממכר יהלומים ניתן רק בעבור אלו אשר מחזיקים בתעודה מטעם מועצת היהלומים בישראל. אי מתן תעודה כזו היא בגדר סימן אזהרה, כמו גם מחיר נמוך מדי בעבור תכשיט משובץ יהלומים. למעשה, חשוב לזכור כי העין האנושית איננה יכולה לזהות האם מדובר בתכשיט מזויף או אמיתי, זאת לאור העובדה כי כיום אין כמעט הבדל מבחינת הנראות, והזיופים הם ברמה גבוהה. יחד עם זאת, באמצעות ביצוע מספר פעולות ניתן להבחין האם אכן מדובר בזיוף, ולשם כך המומחים של דיימונד פקטורי, החברה המובילה כיום בתחום של תכשיטי יוקרה מציגים לכם את הפרטים.

 

כיצד נזהה האם מדובר בתכשיט מזויף?

ע"פ המומחים של חברת דיימונד פקטורי, ישנם כמה כלים פשוטים בהם ניתן להשתמש בכדי לעלות האם אכן מדובר בתכשיט מזויף או אמיתי. אחד הטריקים הטובים ביותר לעלות על איכות של יהלום היא באמצעות הצמדתו מעל לעיתון, וזאת לאור העובדה כי ליהלומים יש מקדם אור גבוה ביותר, כאשר במידה ומטים את האור קשה מאוד לראות דרכם. על כן, אם אתם מניחים את היהלום מעל לעיתון ומצליחים לקרוא, סביר להניח שאתם שהטבעת הזו היא בעלת יהלום מזויף עשוי זכוכית, ואילו אם מדובר בשקיפות נמוכה – מדובר ביהלום אמיתי. בנוסף, דרשו לקבל תעודה גמלונית אשר מהווה "תעודת זהות" בעבור יהלומים, כאשר במידה והמוכר מסרב להעניק לכם אותה, מומלץ לוותר על הרכישה. דרך נוספת לבדוק האם מדובר בתכשיט מזויף או אמיתי היא ע"י שקילה של היהלום, כאשר חשוב לזכור כי זרקון (הדומה מאוד ליהלום אמיתי) שוקל פי שניים מיהלום אמיתי, ועל כן קל להבחין בזיוף שלו. פעולה נוספת אשר מומלצת לביצוע היא לקיחה של התכשיט ליהלומן מומחה אשר יבדוק באמצעות מכשור טכנולוגי האם אכן מדובר בתכשיט אמיתי, או שמא זיוף.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
כיצד בוחרים טבעת לגבר?
כיצד בוחרים טבעת לגבר?

בחירת מתנה לגבר אינה עניין של מה בכך. מדובר בעניין שמטריד לא פעם נשים וגברים שונים. אנחנו מצאנו את