נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תכנון אירוע ללא פגמים – איך עושים זאת

עגלת גלידה לאירועים

בלתי צפויים, או בשמם המקוצר – בלת"מים, הם חלק בלתי נפרד מחיינו. חשבו על הפעם האחרונה שתכננתם משהו והוא קרה בדיוק כפי שתכננתם. נדיר, לא? פקקים בכביש שגורמים לנו לאיחורים והילד שחולה במפתיע וצריך לדאוג לו לבייביסיטר הם רק חלק מהסיבות שגורמות ללוח הזמנים שלנו להתעקם ולהשתנות. אותו דבר קורה גם בעולם האירועים, רק שכשמדובר בחגיגה שקורית פעם ב כדאי מאוד לנסות ולצמצם את טווח הופעתם של הבלתי צפויים. בדיוק בשביל זה הכנו לכם את המאמר הבא: תכנון אירועים ללא פגמים – איך עושים זאת.

 

"לא, את לא מבינה מה קרה לי"

החיים שלנו רצופים במקרים כאלה, שהתגובה המיידית עליהם היא מופתעת ומשקפת בדיוק את מידת ההפתעה מהמקרה. על אחת כמה וכמה בעולם האירועים, שמדובר בארגון ותכנון של כמה ספקים גם יחד, והסיכוי שמשהו יתפקשש גבוה מהרגיל. אז תכנון אירועים ללא פגמים – איך עושים זאת?

 

תכננו את האירוע לפי מזג האוויר

אחד הגורמים המשמעותיים לתכנון אירוע הוא מזג האוויר. תכנון אירוע ללא פגמים מתחיל קודם כל בגורם הגדול הזה. האירוע שלכם מתרחש בקיץ? תוכלו לקבוע אירוע בחוץ הכולל בריכה, או אירוע עם שטח מוצלל שאפשר לשהות בו. האירוע שלכם מתקיים בחורף? דאגו לתכנן אותו בתוך מקום סגור, ואף הכינו מראש אמצעי חימום למקרה שיהיה ממש ממש קר.

עונות מעבר לעומת זאת עובדות קצת אחרת. האביב מקנה גם שמש מלטפת וגם רוח נעימה, כך שפעילויות בחוץ הן בהחלט אפשרות, והסתיו הוא בין לבין, ורצוי במידה וסוגרים אירוע בחוץ, לדאוג גם לאיזור מקורה בקרבת מקום. באופן זה מזג האוויר לא יכול להוות פגם באירוע שלכם.

 

 

עמדות קייטרינג

 

 

בחירת קייטרינג

חלק מתכנון אירוע ללא פגמים ואיך לעשות זאת קשור בבחירת הקייטרינג. במידה והאירוע שלכם מתרחש בחוץ ובחום, נסו להימנע מהגשת גבינות ועוגות מוס, לדוגמה, שעלולות להינמס במהירות. באירוע שמתרחש במקום סגור הימנעו מעל האש לדוגמה, שיציף את החלל בריח של עשן ואף יהיה מסוכן לנשימה.

לעומת זאת, אירוע שמתקיים בחוץ ילך מעולה עם על האש, בעוד אירוע שמתקיים במקום סגור ילך מצוין עם פשטידות, גבינות ועוגות מוס. התחשבות בתנאים בזמן בחירת הקייטרינג תצמצם את הסיכוי שתגישו אוכל לא טוב או לא טעים באירוע שלכם.

 

תכנון אירוע ללא פגמים – איך לעשות זאת

מתלבטים בנושא תכנון אירועים ללא פגמים – איך לעשות זאת? אחד הדברים המשמעותיים הוא השכרת ציוד לאירועים מחברה אמינה המספקת ציוד איכותי. עידנ'ס היא חברה להשכרת ציוד ואטרקציות לאירועים המספקת ציוד ברמה הגבוהה ביותר ובעל תו תקן מאושר. אמרתם תכנון אירוע ללא פגמים, אמרתם השכרת ציוד מעידנ'ס. אתם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי החברה שישמחו לעמוד לשירותכם ולהסביר לכם איך לעשות זאת בקלות. בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור