נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עורך דין בקיא בתביעות נזיקין לרכב

עורך דין

תאונות דרכים מתרחשות מידי יום בישראל ומעבר לסכנה לחיי אדם מביאות גם לפגיעות ברכוש שעלות תיקונם היא יקרה. נהגים רבים נאלצים להגיע לתביעה לאחר התאונה על מנת לקבל את הפיצוי המגיע להם ואת הכספים המבוטחים לתיקון נזקי הרכב. במקרים אלה, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין.

 

מתי צריך עו"ד בקיא בתביעות נזיקין לרכב?

עורך דין הבקיא בתביעות נזיקין לרכב יידרש בעיקר במקרי תביעות על תאונות דרכים. תאונות רבות מתרחשות כאשר לא ברור באופן חד משמעי מי האחראי לתאונה ועל מי מוטלת האחריות לתשלום הפיצויים. לעיתים, הנהג הפוגע לא מוכן להודות באחריותו ואז נדרש להוכיח זאת בבית המשפט. תביעה זו תגיע לבית הדין לתביעות קטנות, ולמעשה מדובר בחברת הביטוח של הנהג התובע אשר תתבע את חברת הביטוח של הנהג הפוגע. חד עם זאת, בבית המשפט המיוצגים יהיו הנהגים עצמם, ואז יתכן והנהג התובע ירצה להסתייע בעורך דין המתמחה בתביעות נזיקין לרכב.

מצבים נוספים בהם יהיה צורך בעורך דין בתחום זה יהיו מצבים של נהג התובע את חברת הביטוח שלו. עלות התיקונים של רכבים שנגרם להם נזק עלולה להגיע למחירים גבוהים. על כן, כל בעל רכב יבטח את רכבו על סוגי פגיעות שונות. יחד עם זאת, לא תמיד נהגים מבטחים את הרכב בצורה מלאה, או שהפגיעה לא תמיד תעמוד בתנאי פוליסת הביטוח. במצבים כאלה חברות הביטוח יסרבו לשלם על הנזק הנגרם לרכב, ואז יתכן ויבקש הנהג להיעזר בעורך דין לצורך תביעת פיצויי נזיקין לרכב.

 

איך עורך דין יכול לעזור בתביעות נזיקין לרכב?

עורך דין מומחה ומוסמך כמו עו"ד שי סולטן, יוכל לעזור לכם לנצח בבית המשפט ולקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם. תוכלו להגיש תביעה בעצמכם אך כדאי שתדעו שהגשת תביעה ללא עורך דין מוסמך יכולה להיות חלשה ולא תהיה לה סיכויים רבים לניצחון, בעיקר בגלל שהגשת תביעה יכולה להיות מורכבת ודורשת ידע והבנה בתחום. עורך הדין ידע אילו מסמכים יש להגיש לתביעה, איך להוכיח את טענותיכם ומהי הדרך הטובה ביותר לנצח בתביעה. בכך יגביר עורך הדין את הסיכוי שלכם לנצח ולקבל את הכסף שמגיע לכם.

 

כיצד ניתן למצוא עורך דין לתביעת נזיקין לרכב?

כיום ישנם עורכי דין רבים העוסקים בתחום תביעת נזיקין, אך אם אתם רוצים לנצח בתביעה כדאי שתמצאו את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם. חפשו המלצות ממכרים או ברשת לגבי עורכי דין, ושאלו אנשים אשר כבר היו בבית המשפט לגבי הרכב שלהם. כדאי למצוא עורך דין מקצועי אשר יש לו ניסיון רב וניצח בתביעות רבות בעבר. ככל שלעורך הדין שלכם יהיה יותר ניסיון, כך יגבר הסיכוי שלכם לנצח היות וידע לפתור כל בעיה.

ספרי חוק ופטיש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע

תביעות דיבה יכולות להיות מורכבות וטעונות רגשית. כאשר נאשם עומד בפני אפשרות של נזקים כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין, עסקת