נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דברים שכדאי לדעת על ניהול ועד בית

KarstenBergmann / Pixabay

מהם חמשת הדברים החשובים ביותר לדעת לגבי ניהול ועד בית? יואל שוורץ, מומחה לתחום מסביר.

ניהול ועד בית – 5 דברים שכדאי לדעת

במציאות הנוכחי בו רבים מאתנו מתגוררים בבניינים רבי קמות, אין מנוס אלא מלהתקשר עם חברה אשר תנהל את התחזוקה השוטפת של הבניין כמו גם תחסוך זמן ומאמץ בכל הקשור לניהול הבניין. בנוסף, מדובר בנדבך חשוב ביותר בעיקר עבור משקיעים אשר רוכשים דירות ומעוניינים להשכיר אותן, וזאת על מנת לשמור על ערך הבית למשך שנים רבות – כחלק בלתי נפרד מן העובדה כי דירה ובניין אשר מתוחזקים כראוי יעלו את ערכו של הדירה כמו גם של הבניין. לכן, ישנם חמישה דברים שכדאי לדעת על ניהול ועד בית, ומשום כך יואל שוורץ, מומחה לתחום מעניק את המידע שכל אחד חייב לדעת:

  1. ביצוע השוואת מחירים בין החברות השונות – כיום ישנן לא מעט חברות ניהול ועד בית, ועל כן חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים ולקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר אשר משקפת בדיוק את הפרמטרים השונים של ניהול ועד הבית, מבלי להוציא כסף נוסף. יש לציין כי ישנן חברות אשר מציינות הרחבות לחוזה עצמו בעלות כספית נוספת, ועל כן יש לבצע את הבדיקות הנדרשות בעת חתימת החוזה בכדי להבטיח כי המחיר אותו אתם מקבלים משקף בדיוק את הצרכים, כמו גם את התקציב של כל דיירי הבניין.
  2. קבלת הנחיות – על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי בחרתם בחברה מקצועית לניהול ואחזקה, חשוב לבדוק כי צוות העובדים של החברה יכול להעניק לכם ייעוץ והנחיה מדויקת לגבי שיפור וטיפול של הבית או הבניין, וזאת על מנת שלאורך זמן תוכלו לשמור על הבניין והבית שלכם ובכך למנוע תקלות אשר עלולות להתרחש.
  3. ביקור בבניין – חלק משירות של ניהול ועד בית כולל גם ביקור בבניין מעת לעת וביצוע בדיקות בכדי לבדוק כי התחזוקה היא נאותה וכי אין תקלות. מדובר בנדבך חשוב ביותר בתוך הנושא של ניהול, ועל כן בדקו היטב כי החברה עמה אתם מתקשרים מגיעה אחת לתקופה לבניין לצורך בדיקה ושימור.
  4. ניהול חשבונות בשקיפות מלאה – את ניהול ועד הבית יש לנהל תוך שקיפות מלאה מבחינת אופן התשלום, כאשר כיום ההמלצה היא לנהל את החשבונות באמצעות כרטיס אשראי, מה שיאפשר לבדוק בדיוק כמה דייר כל שילם ולמנוע מצב בו חלק מהדיירים משלמים במזומן ואחרים באשראי. בכך, תוכלו לדאוג לניהול השוטף של הכספים בדרך מסודרת וקלה.
  5. חתימה על חוזה – בכל התקשרות עם חברה מקצועית לניהול ועד בית, יש לבצע חתימה על חוזה מסודר בו מפורטים כל הסעיפים החשובים ביותר הנוגעים לתחזוקה וניהול. מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר בכתובת https://www.bhomeisr.co.il.
    ועד בית
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת

עיצוב הבית ראשית
איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים