נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי לפנות למשרד חקירות

geralt / Pixabay

משרד חקירות ופועלו

משרד חקירות מורשה, הוא משרד אשר מספק סוגים שונים של שירותי חקירות בין אם פרטיות ובין אם לאו. ישנם סוגים שונים של חקירות שניתן למצוא משרדי חקירות ברחבי הארץ כמו למשל חקירות כלכליות, חקירות שקשורות בעסק, חקירות אישות, בגידות, מעקבים, שירותי בדיקת פוליגרף, שירותים של איתור כתובת או טלפון, שירותי איתור האזנות במכשירים אלקטרונים או בבתים. משרד חקירות סטנדרטי מורכב לרוב מצוות של חוקרים פרטיים המורשים לעסוק בחקירות ובמעקבים.

חוקר פרטי – מי יכול להגיע לעבוד כחוקר פרטי במשרד חקירות?

העבודה כחוקר פרטי מורכבת מאוד, מאתגרת ובעלת מכשולים וקשיים רבים. כדי לעסוק בתחום עבודה שכזה, צריך להיות בעל תושייה רבה, יכולת אלתור והרבה מאוד סבלנות. כדי לעמוד בקריטריונים ולהיות מוגדר "חוקר פרטי בישראל" יש מספר שלבים שצריך לעבור. ראשית, כל המעוניין במקצוע זה, מחויב לעבוד כמתמחה במשרד חקירות תחת כנפו של מנהל המשרד באופן אישי ולהיות נתון ונכון לבקרה ובדיקות על עבודתו באופן שותף. אך כל זאת, לא לפני שמקבל המתמחה בפוטנציה אישור להתמחות מסוג זה מהמחלקה לרישוי חוקרים פרטיים ושירותי שמירה שבמשרד המשפטים.

מתי לפנות למשרד חקירות

מתי כדאי לפנות למשרד חקירות

הפנייה למשרדי החקירות נעשית בד"כ במקרים הבאים: כשיש צורך בשירותיו של חוקר פרטי למשל לחשיפת בגידות, חקירות לבניית תיק גירושין, מעקב אחרי בני נוער, גילוי ואיתור מכשירי האזנה נסתרים, חקירות כלכליות ועוד. בנוסף, כשיש צורך בביצוע מעקבים מכל סוג שהוא, לדוגמא, איסוף ראיות, בגידות, מעקבי גירושין, מעקבי הונאה, מעקבי מעילה, מעקבי ביטוח, מעקבים כלכליים ועוד. במידה ויש צורך בביצוע חקירות כלכליות בארץ או בחוץ לארץ, ניתן לפנות למשרד חקירות ולקבל שירותים כמו איתור נכסים, חשבונות בנק, הכנסות, כל מה שקשור לנדל"ן או כלי רכב, איתור זכויות ביטוחיות, קופות גמל והשתלמות וכו'. ניתן לפנות למשרד חקירות במקרה שיש חשד שמאזינים לכם בסתר. ישנם משרדי חקירות המתמחים ב גילוי האזנות סתר בין אם זה בבית, במשרד, ברכבים או בטלפונים ניידים. במרבית משרדי החקירות תוכלו גם למצוא שירות של התקנת מצלמות סמויות. כך שאם הצורך שלכם הוא בהתקנת מצלמה לעסק או אפיל לבית פרטי למטרת תיעוד גניבות עובדים או תיעוד של מטפל/ת באדם מבוגר או בילד, זה זמן טוב לפנות למשרד חקירות.

מיליון סיבות מדוע לפנות למשרד חקירות

משרדי חקירות עוסקים בתחומים רבים ונשנים. כך שבין אם חשתם נבגדים, או הרגשתם שהונו אתכם כאנשים פרטיים ובין אם יש לכם עסק ואתם רוצים לוודא שהעובדים בו לא גונבים או כל סיבה אחרת שמשמעותה לאתר אדם או דבר / לעקוב אחר אדם או מקרה / לעקוב אחרי אדם פרטי / לגלות האזנות או מעקבים שנעשים עליכם  ועוד, ניתן לפנות למשרד חקירות, לקבל הצעת מחיר ובקלות ובפשטות לצאת לדרך ולתת לחוקרים לעשות את העבודה הקשה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת

עיצוב הבית ראשית
איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים