נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לחלום בגדול ולקנות בית לכל המשפחה – כיצד נעשה את זה נכון

נכס

המציאות בישראל מכתיבה לנו דברים מאוד מורכבים, אחד מהם הוא המרוץ שלא נגמר לרכישת דירה, למרות המאמצים הגדולים של הממשלה לנסות ולגרום להוזלה במחירי הדיור, התחלה של פרויקטים חדשים ובראשם "דיור למשתכן" שמאפשרת רכישה של דירות חדשות באזורי הפריפריה וגם חלק מאותן דירות באזור המרכז.

אך למרות כל אלו, המרוץ לדירה לא הפך להיות יותר פשוט, אלא אנו מוצאים את עצמנו בפני החלטה מאוד גדולה.

רגע אחד לפני שאתם רוכשים את דירת החלומות שלכם, כדאי מאוד שתעשו את זה נכון, לכן הכנו לכם מדריך מזורז שכולל בתוכו את הדגשים החשובים ביותר שאתם צריכים לבדוק לפני שאת רוכשים דירה לכל החיים.

 

רוכשים דירה – מגשימים חלום

קצת מוזר לומר שרכישת דירה היא בגדר חלום, אבל זאת המציאות,\ הסיבה לכך שרכישת דירה הפכה להיות סוג של הגשמת חולם, היא המחיר הגובה שאנו נאלצים לשלם על הדירה לרבות הוצאות נוספות שקיימות כחלק מהתהליך.

 

לא רק הכסף

אחד הדברים שצריכים לעניין אתכם ברכישת שירה, הוא לא רק המחיר של הדירה, אלא גם גורמים נוספים.

יש רבים שרק רוצים לרכוש דירה ולא מעניין אותם הפרטים הנוספים, הם משכנעים את עצמם שבגלל שהתקציב שלהם מוגבל, הם פשוט קונים נכס פחות נכון ומתאים עבורם, במטרה העיקרית שיהיה נכס על שמם, לא תמיד האסטרטגיה הזאת הנכונה.

במהלך החיים משפחות עוברות שינויים, למשפחה נוספים ילדים קטנים וגם הבית צריך להתאים מבחינת התנאים הבסיסים שלו למצבים כאלו.

לדוגמה : רכישת דירה בקומה גבוה ללא מעלית, יכולה להיות עסקה זולה, בשל המצב של הדירה, באם לא קיימת מעלית נגישה באותו בניין, זה יכול להפוך את השהייה ואת איכות החיים בתוך הבית ללא נוחה בכלל, ולפעמים המחיר לא שווה את מה שיכול לקרות לאיכות החיים.

 

מיקום מיקום ושוב מיקום

כשזה מגיע לרכישת נדל"ן, הדבר היחיד שקובע את המחיר הוא לא אחר מאשר המיקום של הנכס, רכישת דירה צריכה להיות במיקום נוח עם צירי גישה מרכזיים במרחק סביר מהבית, יחד עם זאת שיהיו בקרבת במקום, גני ילדים, בתי ספר ומרכזי קניות ושלא יהיה מצב שבו הרעש הנוצר מהסביבה הקורה מפר את שלוות המגורים שלכם.

 

עורך דין מלווה

לכל עסקת נדל"ן חייבים להיעזר בשירות של עורך דין מקרקעין שליווה את התהליך ויבדוק את הנכס מבחינת הצד המשפטי.

עורך דין מקצועי יבצע את כל הבדיקות הנחוצות ויוודא שלא קיימים חובות או עיקולים על הנכס ובנוסף ידאג לכסות אתכם באם יתגלו מצבים בהם קיימים פגמים בנכס אותם מסתיר המוכר בתהליך המכירה, במידה ויתגלו כאלו הם יהיו באחריות המוכר בלבד.

אז רגע אחד לפני שאתם רוכשים את דירת החלומות, כדאי מאוד לבדוק את הדברים החשובים באמת, שהחולם יהיה נעים ומציאותי.

קניית נכס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין