נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סטודנטים – גלו איך להוזיל את שירותי התקשורת שלכם

רשת מחוברת

החיים סטודנטיאליים לא פשוטים במיוחד לחשבון הבנק. אז איך שורדים אותם לצד התשלומים על הסלולרי, האינטרנט והטלוויזיה? אנחנו בסמארט קאט רוצים שתצליחו, אבל שתשמרו גם על הכיס. מיד נחשוף בפניכם את כל השיטות להוזיל ולמטב את שירותי התקשורת, מה כדאי לשאול וגם מה יתאים לכם יותר במהלך תקופת הלימודים הקרובה.

 

כך תחסכו בעלויות הסלולר

כולנו אוהבים את הסמארטפון שלנו ולא זזים בלעדיו. אבל עד כמה באמת מוגבר היקף השימוש בו? כדאי לבחור בחבילה שתתאים לדפוסי השימוש שלכם: מהו נפח הגלישה החודשי? כמה דקות שיחה אתם "סוגרים" מידי חודש? זה הזמן לפתוח את החשבונית החודשית שאתם אף פעם לא באמת קוראים ולבדוק את נתוני השימוש שלכם בנייד. אופציה נוספת היא פשוט לבקש את המידע מנציגי חברת הסלולר טלפונית. חלק מחברות הסלולר מציעות גם אפליקציה צמודה שבה אפשר לבדוק את נפח הגלישה שכבר נוצל מתוך הנפח החודשי הקבוע, כמה הודעות וכמה דקות שיחה כבר נוצלו.

לפעמים תגלו שאתם משתמשים בפחות ממה שהחבילה שלכם כוללת. למשל, שאתם גולשים בנפח של ג'יגה בזמן שיש לכם 4 ג'יגה. במילים אחרות – אתם משלמים יקר יותר, בעבור משהו שאתם צורכים כמחצית ממנו. אם אתם חורגים מהנפח החודשי, רצוי להתחיל להשתמש בגלישת וויי פיי במקום שבו אתם נמצאים כמו המכללה או האוניברסיטה, בית הקפה והבית כמובן.

חברות רבות הצטרפו לשוק הסלולר בשנתיים האחרונות כמו היי מובייל, סאני מובייל, NEXT ועוד. לכן תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מסלולים בחברות השונות, כולל הטבות ומבצעים שווים ולערוך השוואת מחירים מוצלחת במיוחד. שימו לב לתנאי התוכנית ולעלויות הנלוות במידת הצורך כמו: דמי מעבר, עלות סים, היקף דקות השיחה (האם יש הגבלה) ומה קורה אם חורגים מנפח הגלישה.

 

כך תחסכו בעלויות האינטרנט

חבילת גלישה מתאימה בבית או בסביבה הלימודית שלכם צריכה לאפיין אתכם לא רק כסטודנטים מן המניין, אלא גם כגולשים רגילים, שצורכים דברים נוספים כמו משחקים, צפייה בסדרות וסרטים וכד'. ייתכן שתזדקקו רק לחבילה בסיסית שתאפשר לכם לגלוש לאתרי החדשות ולשלוח מיילים משום שברוב היום אתם בלימודים. ייתכן כמובן שתזדקקו גם להיפך.

כיום מומלץ לסטודנטים לחסוך לעצמם זמן והתעסקות ולרכוש שירותי תשתית וספק מאותה החברה. בדרך כלל המסלולים הללו גם זולים יותר והתשלום הוא בחשבונית אחת מרוכזת. בדקו את המסלולים המוצעים לנפח הגלישה שאתם מחפשים והרגישו נוח גם להתמקח. לפעמים תוכלו להרוויח הוזלה על ההתקנה או לבטל את דמי השכרת הראוטר. שימו לב שאתם מצטרפים לחבילה ללא התחייבות, כדי שתוכלו לעבור במידת הצורך לחבילה אחרת.

 

ולסיום – חוסכים בשירותי הטלוויזיה

אם אתם צופים כבדים שנהנים ממגוון רחב של תכנים, רצוי להצטרף למסלולים של החברות הגדולות כמו הוט או יס, המציעות ספריית תכני VOD לצד מגוון עשיר ורב של ערוצים קבועים. החיסרון כאן הוא כמובן המחיר הגבוה. מצד שני, אם אתם מסוגלים להסתפק במעט ערוצים או להישען על שירותי האינטרנט כדי ליהנות מסרטים וסדרות, כדאי לפנות לחברות כמו סלקום או פרטנר וליהנות ממסלולים מוזלים ומשתלמים במיוחד.

מכשיר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין