נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הובלות פסנתר

כלי נגינה

זוכרים את סדרות האנימציה של פעם? לוני טונס, טום וג'רי, הדרדסים ועוד – בכולן היתה לפחות סצנה אחת שבה פסנתר כבד נופל מגבוה, בדרך כלל על אחת הדמויות, שצורתה השתנתה בהתאם לאופן נחיתת הפסנתר. אמנם סדרות אלו הפכו את נפילת הפסנתר לאפקט קומי, אבל כשמדובר על העולם האמיתי, נפילת פסנתר עלולה להיות טרגדית ביותר, ולכן יש לנהוג בו בזהירות יתרה. אבל לפני כל זה, כמה עולה הובלות פסנתר?

הובלת piano

הובלת פסנתר היא עניין רציני ביותר. ישנם פסנתרים קלים יותר וכבדים יותר, אך בגדול משקלו של הפסנתר יכול להגיע גם לכמעט חצי טון. כמו שאתם מבינים, מדובר באביזר כבד מאוד, שיש להעביר באקסטרה זהירות. היות ומדובר בכלי נגינה גדול המורכב מהרבה חלקים, נרצה להבטיח הובלה מקצועית הכוללת כמה שפחות סיכונים.

ציור של פסנתר

רגע לפני הובלת פסנתר

לפני ביצוע ההובלה, חשוב לתת לחברת ההובלות את מלוא המידע והפרטים אודות הפסנתר, כך שתוכלו לקבל הצעות רלוונטיות להובלה הנכונה והמקצועית ביותר עבור הפסנתר שלכם. הפרטים שאנחנו ממליצים להעביר לחברה הם דגם הפסנתר, מידות הפסנתר, משקל, ולמעשה – כל מה שידוע לכם אודות הפסנתר. בהתאם לכך, יוכל צוות ההובלה להיערך בהתאם.

כמה עולה הובלות פסנתר

השאלה כמה עולה הובלות פסנתר מתחלקת למספר חלקים: חשוב לדעת את הפרטים שציינו קודם – דגם הפסנתר, מידותיו, משקלו וכמה חלקים נוספים הוא מכיל, במידה ומדובר למשל בפסנתר כנף. התשובה לשאלה כמה עולה הובלות פסנתר היא פשוטה בגדול. ככל שהפסנתר נגיש יותר להובלה, כך מחיר ההובלה יהיה נמוך יותר. ככל שהובלת הפסנתר היא מורכבת יותר ומצריכה ארגון מיוחד על מנת להוביל אותו בזהירות ובבטיחות, ובטח במקרה שקיימים לו מוצרים משלימים, מחיר ההובלה יעלה.

מחירים ממוצעים להעברת פסנתר

אז כמה עולה הובלות פסנתר? בגדול, המחירים הממוצעים נעים בין 800 ש"ח ל-1,200 ש"ח, כתלות בגורמים שציינו קודם. ייתכנו מחירים נמוכים או גבוהים יותר גם בהתאם לאופן ההובלה –  ידני או באמצעות מנוף. שירותי אירית הובלות מציעים לכם, בתמורה למחירי ההובלה, שירות מקצועי ללא דופי.

החברה שלנו היא חברה ותיקה המתמחה בהובלות ממגון סוגים כמו הובלת דירות ומשרדים, וכן מספקת את שירותי האחסון והסבלות הטובים ביותר בארץ.

רוצים להתייעץ איתנו? בכיף גדול. אנחנו זמינים במגוון ערוצי תקשורת דרכם נוכל לתקשר, ואנחנו מתחייבים להציע לכם את השירות הנעים והמקצועי ביותר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון מספר 050-761-86-54. כמו כן, באתר שלנו בלשונית "צור קשר" תוכלו למצוא את כתובת המייל שלנו, מספר הטלפון להתכתבות בוואטסאפ, וכמובן שתוכלו גם להשאיר פרטים ואנחנו נדאג לחזור אליכם.

בחרתם באירית הובלות? בחרתם נכון. צרו איתנו קשר עוד היום, וניפגש בקרוב!

 מה כדאי לדעת לפני הובלת משרד.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת

עיצוב הבית ראשית
איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים