נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ישראגרף בית דפוס תל אביב – בית דפוס לעסקים

בית דפוס

תחום הדפוס ממשיך להתפתח במגוון תחומים שונים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת והתאמה למודרנה. אם בעבר חשבנו שיש סיכוי שתחום זה ייעלם, התבדינו לחלוטין. כיום ניתן להדפיס כל דבר, כמעט על כל דבר. זה יכול להיות מיתוג של מוצרים, בגדים וכלי כתיבה. השמיים הם הגבול. בית דפוס טוב כמו ישראגרף יכול להוציא לפועל כל רעיון להדפסה שיש לכם. אילו סוגי הדפסה שונים יש ומהי העבודה של בית דפוס? סיכמנו עבורכם את המידע החשוב

 

טכנולוגיה וסוגים שונים של דפוס

ישנן שיטות שונות להדפסה כיום; הראשונה היא דפוס דיגיטלי שנותנת מענה להדפסה בכמות קטנה, זאת בעזרת העברה של קובץ או תמונה מהמחשב אל מכשיר ההדפסה. היתרונות שלה היא כי זו שיטה מהירה אך לעתים האיכות שלה טובה מפחות מאשר סוגי דפוס שונים.הסוג השני הוא דפוס משי שמתאים בעיקר כשמדובר בהדפסה על מוצרי טקסטיל כמו בגדים, כובעים ועוד.

זאת בעזרת העברת האייקון עם חום אל הבד שמבטיח היצמדות לטווח ארוך. הסוג השלישי הוא דפוס אופסט היא שיטה מודרנית בה נעשית העברה של דף מודפס אל לוח אלומיניום שמרכיבים במכונת הדפוס ובעזרת גליל צבע שמוצמד ללוח ולנייר מתבצעת ההדפסה. היתרון כאן הוא שבכמויות הדפסה גדולות העלויות מוזלות משמעותית.

 

מה בית דפוס כמו ישראגרף יכול לספק לכם?

כשמחפשים בית דפוס תל אביב  יכולה לספק את המיטב. בית דפוס מוביל כמו ישראגרף יכול להנפיק לכם כמות גדולה ממוצר אחד שתרצו להדפיס כמו למשל פלאיירים, דפים מנוילנים, תפריטים וכו'. היתרון שיש לבית הדפוס על הדפסה ביתית הוא כי נעשה שימוש במכונות תעשייתיות גדולות ואיכותיות שמספקות תוצר ברמה גבוהה.

מעבר לכך, העלות לכמות הדפסה גדולה זולה מזו שתהיה לכם בעת הדפסה ביתית. בתי דפוס כמו ישראגרף יכולים להדפיס גם מוצרים ממותגים שיכולים לשמש אתכם באירועי לקוחות או עבור העובדים שלכם כמו למשל לוחות שנה, מחברות, עטים ועוד. ניתן למתג היום כמעט כל מוצר שתרצו.

 

מכונות ניילון

חידוש נוסף שעלה בשנים האחרונות הוא מכונות ניילן דיגיטליות שמאפשרות לבתי הדפוס לניילן בעבורכם כמויות גדולות של דפים. זאת, בעזרת מחשוב מתקדם אפשר להגדיר בתוכנות שונות את צורת החיתוך ואופי החיתוך וכך לבצע את הניילון בכמות גדולה ובמהירות מרבית. מכונות אלו מצליחות גם לבצע יישור וחיתוך של הדפים, תלישה וחיבור מחדש של דפים בהתאם לצורך.

 

מספר מושגים מעולם הדפוס

אם תכירו את השפה בה משתמשים בבית הדפוס, תדעו איך להתנהל בצורה חכמה יותר. קבלו כמה מושגי יסוד מעולם הדפוס:

  • אייריס: זהו האבטיפוס שביקשתם, המוצר המוגמר לפי בקשתכם.
  • אלף ראשון: הזמנה שמורכבת מאלף יחידות או פחות דורשת גם ניקוי מכונה ופעולות נוספות שיכולות לייקר מעט עלויות.
  • אלף רץ: אחרי האלף הראשון שכלל את העלויות הבסיסיות, ההזמנות הבאות נחשבות זול יותר ומכאן השם אלף 'רץ'.
  • בליד: אזור השוליים של הדף שנחתך לאחר הדפסה.
  • גרייפר: איזור השוליים שנשאר גם לאחר עיצוב וחיתוך הדף. גליוטינה: מכשיר שמאפשר חיתוך קל ונוח של כמויות דפים.

מחפשים בית דפוס מעולה לעסקים? מוזמנים ליצור קשר עם ישראגרף.  

בית דפוס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים