נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 טעויות נפוצות שקוראות לגנב

geralt / Pixabay

כולנו רוצים למנוע מגנבים להיכנס לבית שלנו בזמן שאנו נמצאים או לא נמצאים, ולקחת לנו את חפצינו החשובים וכספינו. מדובר בחשש שרבים מתמודדים אתו וחוששים מפניו. למרות שכולנו מעוניינים למנוע מגנבים להיכנס לביתנו ואנו חושבים שעשינו כל מה שאפשר- ישנן מספר טעויות שקוראות לגנבים להיכנס, ואנו חייבים להיות מודעים אליהן ולהיזהר מהן. בעזרת מודעות לטעויות שקוראות לגנב תוכלו להימנע מהן ולעשות הפוך. כך תוכלו להרחיק גנבים מביתכם ככל הניתן. לשם כך, לפניכם כל מה שחשוב לדעת על 5 טעויות נפוצות שקוראות לגנב.

 

טעויות נפוצות באבטחה שקוראות לגנב

לפניכם מספר של טעויות שרבים מאתנו חוטאים בהם וכך מותירים את ביתנו חשוך לגנבים שנמשכים אל האור, אל החפצים היקרים וכו'. כדי להגן על הבית שלכם באופן המיטבי ולהרחיק גנבים ככל הניתן, קראו היטב את הטעויות שלפניכם והשתדלו להישמר מפניהן.

 

אורות בבית

כאשר אין אורות בבית, הגנבים נמשכים להיכנס מתוך המחשבה שאין אנשים בבית ושהוא ריק עבורם לגניבה נוחה ופשוטה. לכן, מומלץ שהאורות לא יהיו סגורים כל הזמן, וחשוב להשאיר אור מסוים. מצד שני, השארת אורות רבים דולקים בבית אפילו בשעות לא הגיוניות, דווקא מזמנת גנבים שכן ברור שמדובר בדבר חריג להשאיר אור ביום ובליה 24/7. לכן, השאירו רק מעט אורות, או אפילו הפעילו שעון שיכבה וידליק את האורות בשעות הגיוניות.

 

השארת רכוש יקר באופן חשוף

כאשר אתם מותירים רכוש יקר חשוף לעיני כל, למשל בגינה או מבעד לחלון, מדובר בתמריץ המקנה לגנבים מוטיבציה רבה לפרוץ ולהשיג את מה שהוא רואה. לכן – מדובר בטעות חמורה ואסור להותיר רכוש יקר חשוף לעיני חוץ. לכן מומלץ לא להותיר מחשבים וטלוויזיות במקוות חשופים מדי כדי שלא יקראו לגנבים להיכנס.

 

כניסה לחניה או לגינה

פעמים רבות בעלי הבית מותירים את השער של החניה או הגינה פתוח. גנבים רבים מחפשים מקרים כאלה ונכנסים לבית שדלת הגינה תהיה בו פתוחה, מאחר ומדובר במכשול פחות לעומת בתים אחרים. לכן שימו לב שגם שער הגינה והחניה נעול ושמור.

 

אמצעי אבטחה לא מספקים

אמצעי אבטחה מספקים עבור הבית הם חשובים ביותר עבור שמירה על בטיחות הבית. נסו לקנות את המנעול המסובך ביותר לפריצה ואת הדלת החזקה ביותר, וזכרו לנעול את כל החלונות והדלתות ולא רק את דלת הכניסה בלבד. דלת פשוטה עם מנעול קל לפריצה עשויים לקרוא לגנבים כי מדובר בגניבה קלה ומהירה. לפניכם עוד מידע על אבטחת הבית – https://www.interiordoor.co.il.

 

חפצים המקלים על טיפוס ופריצה

פעמים רבות אנו שוכחים חפצים בחצר או מחוץ לבית, שמפתים את הגנבים להיכנס ועוזרים להם במלאכת הפריצה. לא משנה כמה אבטחתם את הבית וקניתם דלת חזקה – במידה והשארתם סולם או כיסא מתחת לאחד החלונות או הכניסות, אלה קוראים לגנב להיכנס ולהשתמש בהם. מדובר בטעות שחשוב לזכור ולהימנע ממנה.

 

גנב פורץ דלת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
תיקון מחשב קרוב
 תיקון והחלפת רכיבי מחשב

בעידן הדיגיטלי של היום, מחשבים ממלאים תפקיד קריטי בחיי היומיום שלנו. עם זאת, לאורך זמן, רכיבי מחשב עלולים להיתקל

electrician
איך לבחור חשמלאי אמין?

אם יש לכם בעיית חשמל בבית, או שאולי אתם רוצים לעשות שינויים שונים במערכת החשמל שלכם, ברור מדוע אתם