נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התמכרות וגמילה מאלכוהול

stevepb / Pixabay

התמכרות לאלכוהול נחשבת להתמכרות הנפוצה ביותר, הן בעבור גברים והן בעבור גברים. אולם, בטיפול נכון ומקצועי ניתן להיגמל מאלכוהול וזאת בזכות מרכז רטורנו.

התמכרות לאלכוהול – נפוצה בכל העולם, כמו גם בישראל

בכל שנה מתפרסמים בעולם נתונים אודות צריכת האלכוהול ומדד ההתמכרות. בכל שנה, ההתמכרות הבולטת ביותר היא ההתמכרות לאלכוהול, ומדובר בהתמכרות אשר חוצה גילאים, מגזרים ומגדרים. ככל שההתמכרות לאלכוהול איננה מטופלת, המתמכר עלול לסבול משורה ארוכה של תופעות הרסניות, הן כלפיו והן בעבור בני משפחתו וחבריו הקרובים. למעשה, כאשר בוחנים את ההתמכרות הזו מדובר במעגל רעיל שבו המתמכר עלול לחוות בעיות בריאות קשות, כמו גם נזק לאיברים חיוניים, מתח וחרדה ולעיתים אף דיכאון. בנוסף, התמכרות לאלכוהול עלולה להוביל לכניסה למצב כספי עגום וזאת לאור ההוצאה הבלתי פוסקת על אלכוהול. על כן, אם אתם או בני משפחתם הוא מכור לאלכוהול ישנה חשיבות רבה ללקיחה של עזרה מקצועית, וזאת לאור העובדה כי מתמכר לאלכוהול איננו מסוגל לעזור לעצמו והוא זקוק  לייעוץ, פיקוח והכוונה מגורמים אשר הוסמכו לטיפול בהתמכרות ההרסנית והקשה הזאת.

גמילה מאלכוהול – תהליך ארוך טווח

גמילה מאלכוהול איננה עניין של יום או יומיים, והיא גם לא נפסקת לעולם. למעשה, אלו אשר חווים גמילה מאלכוהול מדווחים על כך כי הם סופרים כל יום שהם פיקחים, עד לשארית חייהם. על בסיס העובדה הזו חשוב לזכור כי גמילה מאלכוהול היא תהליך רגשי, פיזי ורוחני אשר מצריך הרבה מאוד סבלנות כמו גם ליווי מקצועי של יועצים ופסיכולוגים אשר יעזרו בהתמודדות הלא פשוטה הזאת. גמילה מאלכוהול מתבצעת במרכז Retorno ומבוססת על שיטת 12 השלבים, כאשר השלב הראשון הוא גמילה פיזית מאלכוהול. מדובר בשלב מאוד לא פשוט אשר מלווה לא פעם בתחושת דיכאון, חרדה, עצב וכעס אולם לאחר תקופה ניתן לראות תוצאות והקלה בתסמינים. השלבים הבאים הם שלבים אשר פותחו ע"י המרכז ונחשבים כיום לתוכנית הגמילה הטובה ביותר בישראל, זאת לאור העובדה כי כל שלב ושלב בתהליך הגמילה משלב עבודה הן על הפן הפיזי, הרגשי והרוחני. המרכז דוגל בתפיסה שבה תהליך הגמילה איננו נגמר, אלא המומחים של המרכז מלווים את הנגמלים גם לאחר יציאתם לביתם, וזאת כדי שלא יחושו כי הם לבד וכי תמיד יש מי שיאזין ויעזור להם.

מכורים לאלכוהול? פנו בהקדם לקבלת עזרה

קבלת עזרה היא השלב הראשון בתהליך של גמילה מאלכוהול, ועל כן אם אתם או בני המשפחה או החברים סובל מהתמכרות לאלכוהול חשוב לא להתבייש ולפנות לעזרה מקצועית המוענקת ע"י ארגון רטורנו. מאז הוקם טיפל המרכז בהצלחה אדירה במאות מתמכרים לאלכוהול, וזאת כאמור באמצעות שיטת טיפול חדשנית והמתקדמת ביותר בישראל. לקבלת פרטים נוספים, השאירו פרטים באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות