נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השיטות השונות להגדלת הפין

איבר מין

הגדלת איבר המין הזכרי הינו תהליך מבוקש ביותר בקרב אוכלוסיית הגברים מסיבות רבות ומגוונות שעליהן נרחיב בעמוד הקרוב. יש מספר שיטות שונות שמאפשרות לגבר להגדיל את איבר המין- בין אם מדובר בשיטות שדורשות טיפול תרופתי ובין אם דורשות ניתוח כלשהו.

מהן השיטות השונות להגדלת איבר המין?

כיום, תחום הבעיות ביחסי המין נחשב לתחום מפותח ומציע מגוון פתרונות וטיפולים לכל תופעה שבה אנו עשוים להיתקל. כחלק מהתופעות הללו, ניתנת האפשרות לקבל מענה עבור הגדלת הפין.

יש מספר טיפולים שמבוססים על טיפול תרופתי ומספר טיפולים שמבוססים על ניתוח פלסטי.

ניתוח פלסטי הינו תהליך יקר יותר משמעותית מטיפול תרופתי, והוא דורש החלמה ממושכת לאחר הטיפול. כמו כן, נדרש במקרים רבים לבצע תהליכים פולשניים לגוף- באזור שהוא לא בהכרח הכי נוח לביצוע..

בננה

אפשרות נוספת שיש לנו היא טיפול תרופתי. הטיפול התרופתי המומלץ ביותר הוא של חברת אקסטרה סייז והוא מבוסס רק על מרכיבים טבעיים בלבד. כמו כן, הטיפול עולה הרבה פחות כסף מטיפול פלסטי כזה או אחר שתבחרו לעשות- והוא לא מוביל לשום תופעות לוואי (בניגוד לניתוח פלסטי שדורש החלמה ממושכת). שיטת הטיפול הזו הוכחה במאות מקרים של גברים, והנתונים מדברים על עלייה של עד 7.5 סנטימטרים באורכו של איבר המין הגברי! מדובר בטיפול יעיל שאינו מסב לגוף נזק כלשהו, והוא מאושר ועומד בכל התקנים הדרושים. יתרון נוסף וחשוב שיש לשיטת הטיפול של חברת אקסטרה סייז, הוא שהטיפול אינו דורש קבלת מרשם רופא או אישור כלשהו, ואתם יכולים לרכוש אותו בצורה עצמאית דרך אתר החברה!

באילו מקרים נבחר להגדיל את איבר המין?

ישנם מקרים שונים שבהם גבר מחליט שהוא מבצע תהליך שמטרתו הגדלת איבר המין.

המקרה הראשון והנפוץ ביותר הוא במקרים של איבר מין קטן. מקרה זה הינו השכיח ביותר וניתן להבין מדוע. איבר מין קטן עשוי למנוע מן הגבר לנהל יחסי מין תקינים ובמקרים רבים למנוע ממנו את האפשרות לרצות את בת הזוג שלו ליחסי המין.

כמו כן, מקרים בהם הגבר מקבל פידבק נמוך מבת הזוג- הוא עשוי לפנות להגדלת איבר המין על מנת להגדיל את היכולת שלו לגרום הנאה לבת הזוג. מחקרים רבים שבוצעו בקרב נשים בכל חתכי הגילאים, מוכיחים כי גבר עם איבר מין קטן, אינו מספק את האישה בחלק גדול מיחסי המין.

מקרה נוסף שבו גברים מחליטים להגדיל את איבר המין הוא לצורך החזרת הביטחון העצמי. במקרה בו גבר סובל מחרדת ביצוע או מפידבק נמוך מבת הזוג שלו- הוא עשוי לבחור בהגדלת איבר המין. גברים רבים שביצעו את התהליך בעקבות הסיבות הללו, העידו כי הביטחון העצמי שלהם חזר והם יכולים לקיים חיי מין כמו שצריך.

רוצים להמשיך לקרוא על כמה פעמיים בשבוע מומלץ לשכב? לחצו כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים