נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הר הביטוח וסכומי הכסף שתוכלו לחסוך

מזוודה עם כסף

ייתכן שמגיעים לכם סכומי כסף לא מבוטלים בכלל ואתם כלל לא מודעים לכך. לאחר שמיזם "הר הכסף" נחל הצלחה כבירה והוביל לחיסכון של מאות ואלפי שקלים אצל מבוטחים רבים בארץ, נולד מיזם הר הביטוח שעובד על אותו עיקרון – החזרת כספיכם אליכם!

באמצעות בדיקה מהירה של כלל הביטוחים הפנסיוניים של מבוטח כלשהוא, יהיה ניתן לחסוך בסכומי כספים משמעותיים. עד כדי כך, שלפני מספר שנים המדינה יצאה בקמפיין אשר מטרתו הייתה לעודד אנשים לבדוק את ביטוחיהם הפנסיוניים ולהזדכות בכספים המגיעים להם בחוק. כיום, לאחר שהמוני ישראלים קיבלו סכומי כסף משמעותיים, לפעמים משמעותיים ביותר במהלך מיזם הר הכסף, אנשים שואלים את עצמם: מה לגבי הביטוחים שלנו? כל המידע לגבי הר הביטוח והכסף שאתם עומדים לחסוך.

 

לאחר מיזם הר הכסף נולד מיזם הר הביטוח

האם אפשר לחסוך כספים ולקבל סכומי כסף משמעותיים גם על ביטוחים פנסיוניים וביטוחי חיים? התשובה היא כן, בהחלט אפשר. בעוד שהמודעות בקרב הציבור לכך שניתן לחסוך כסף היא נמוכה, אנחנו ממליצים להתעדכן בנושאים אלו דרך פורטלים שעמוסים בהמון מידע חשוב.

אחד הפורטלים האלו, הוא פורטל שקוף – פורטל הפיננסים המוביל והגדול בארץ. לאחר עיון בפורטל שקוף, הבנו דבר מאוד פשוט: בין אם יש ברשותכם ביטוחי חיים או ביטוחים פנסיוניים, המדינה קוראת לכם לבצע בדיקת ביטוחים ולקבל את כספכם המגיע לכם בחוק.

 

כפל תשלומים על ביטוחים מסוגים שונים

במקרים רבים, אנשים משלמים כפל תשלומים על סוגים כאלו ואחרים של ביטוחים, בין אם מדובר בביטוח פנסיוני או ביטוח חיים. למעשה, אם לדייק זאת במספרים, רשות ההון אפילו מצאה כי יותר מחצי מהישראלים המבוטחים בישראל משלמים תשלומי מכופלים על הביטוחים שלהם.

אין ספק, זהו נתון שבהחלט גורם לתהות, כמה כסף בעצם מגיע לנו ומדוע לא דרשנו אותו עד היום? כדאי יהיה לעמוד על הדיוק של סכומי הכסף אותם אנשים מקבלים לאחר בדיקת ביטוחים. אז בכמה כסף באמת מדובר?

 

בכמה כסף מדובר? האם זה שווה את ה"טירחה"?

לידיעתכם, וכדאי שתזכרו את זה, במקרים מסוימים אנשים חוסכים אלפים של שקלים על ביטוחים. כיום כבר ניתן לבצע בדיקת ביטוחים מאוד זריזה ויעילה, בדרך כלל באינטרנט. מעוניינים לבצע בדיקת ביטוחים ולקרוא מידע נוסף לגבי הר הכסף והר הביטוח?

אנחנו מזמינים אתכם להסתייע בפורטל שקוף, דרכו אתם יכולים להתעדכן בכל מה שהכי חשוב בעולם זה של הפיננסים. מחפשים אחר מידע הקשור בהשקעות קטנות? פתיחת חשבון מסחר בבורסה? בין אם כך או כך, תמצאו בפורטל את כל המידע שאתם צריכים.

ובכדי להעמיד דברים עוד יותר על דיוקם, לא מדובר בטרחה. אתם מוזמנים לבדוק כמה כסף מגיע לכם, תוך דקות ובמינימום המתנה. בהצלחה!

קופה בצורת חזיר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין