נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את הקוסמים ליום הולדת הטובים בישראל

כובע גדול

הבן או הבת שלכם חוגג ממש עוד מעט יום הולדת? אתם רוצים לשמח אותם ולעשות להם מסיבה בלתי נשכחת? אם כך, אנחנו יכולים להבין ללבכם, כי אין ספק שמסיבת יום הולדת זה משהו חשוב מאוד עבור ילדים. לכן כדאי שתחשבו על הזמנת קוסם ליום ההולדת, כי אין ספק שקוסם מוצלח ייקח את האירוע הזה כמה צעדים קדימה.

 

איך בוחרים קוסם מתאים ליום הולדת?

אולי לא לגמרי הייתם מודעים לכך, אבל כאשר מדברים על קוסם ליום הולדת מדברים על לא מעט אנשי מקצוע שעובדים בתחום הזה וזמינים עבורכם תמיד. לכן נשאלת השאלה: איך נבחר את הקוסם הכי טוב שיש? והאם באמת יש הבדלים בין הקוסמים שונים? צאו מנקודת הנחה שמדובר על מקצוע כמו כל המקצועות האחרים, וזה אומר שככל שלאיש המקצוע שאליו אתם פונים יש יותר ניסיון, כך ההסתברות שהוא יהיה מוצלח יותר – גדלה. מה שכן, הניסיון הוא לא תמיד הדבר היחיד שמשמעותי, ולכן, כשאתם מחפשים קוסם שיתאים ליום ההולדת של אחד מהילדים שלכם, רצוי לבדוק האם הוא מוכשר. איזה קסמים הוא יעשה במופע? והאם הוא ידאג לשתף את כל הילדים בתור מתנדבים בקסמים השונים? חשוב לברר, מעבר לכל אלה, האם מדובר על איש מקצוע שיודע לעמוד מול קהל של ילדים. יש הבדל גדול מאוד בין מופע קסמים שמיועד לאנשים מבוגרים ובין מופע קסמים לילדים. לכן, כשאתם מחפשים לכם את הקוסם הכי טוב שיש, רצוי שתבדקו האם הוא יכול לעמוד במשימה או לא.

 

שימו לב גם לפרטים הטכניים והלוגיסטיים

עוד שני דברים שחשוב מאוד לקחת בחשבון כשרוצים להזמין קוסם מוצלח ליום הולדת, זו השאלה האם הוא עובד גם באזור שבו אתם גרים ושבו אתם רוצים לחגוג את האירוע. לא כל הקוסמים יהיו מוכנים להגיע לכל מקום בארץ ולכן זה נתון שצריך לקחת בחשבון. כמו כן, כשמדברים על הפקת מסיבת יום הולדת מיוחדת ושונה, צריך להקפיד על הפעילויות השונות ועל חלוקת הזמן. כלומר, זה נכון שהקוסם הוא גולת הכותרת והוא המופע המרכזי של האירוע, אך צריך להתייחס גם לעוד כמה נתונים. מתי אוכלים? מה רוצים להגיש לאורחים לאכול וכמה זמן למעשה נמשך המופע של הקוסם? ככל שיהיו לכם יותר פרטים מסודרים מראש כך תוכלו להבטיח שהחגיגה הסופית תהיה נפלאה ושהילדים שלכם מאוד ישמחו ממנה. אם יש לכם דילמה בין שניים או שלושה קוסמים ליום הולדת רצוי מאוד גם לברר מראש מה אומרות חוות הדעת. היום אתם לא חייבים להכיר אישית הורים שכבר הזמינו קוסם כזה או אחר ליום הולדת, כי גם אונליין תמצאו חוות דעת שונות שתוכלו להיעזר בהן, אז למה לא?

 

השוו מחירים לפני שאתם מקבלים החלטה

לבסוף, רצוי מאוד גם להשוות מחירים בין כמה וכמה קוסמים. העניין הוא שאומנם אפשר להבין מדוע אתם רוצים לשמח את הילד שלכם עם קוסם נהדר שילהיב את כל הילדים, אך זה לא אומר שכדאי לבחור את הקוסם שאצלו המופע יהיה הכי יקר. יש טעם לברר עם כמה קוסמים על איזה מחירים מדובר, כמה זה עולה ומה בדיוק אתם מקבלים בתמורה. אומנם הבירור הזה ייקח לכם כמה דקות, אך הוא גם יאפשר לכם לחסוך לא מעט על הזמנת הקוסם. אם תשקיעו בכל הפרטים של הפקת יום ההולדת ושל בחירת הקוסם אתם תראו שהתוצאה הסופית תהיה יום הולדת שאי אפשר לשכוח!

אמן טלפתיה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים ואטרקציות
אמן חושים ליום הולדת 10

ימי הולדת לילדים. לפעמים אנחנו מתרגשים ביחד איתם (ואולי אפילו קצת יותר), ולפעמים ארגון ותכנון יום ההולדת מתאים לנו

אמן חושים בחיפה

לאירועים משפחתיים או לאירועים עסקיים, קטנים או גדולים ולכל מטרה – באירועים רבים היום נדרשת ההבנה כי יש ליצור