נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דלקת קרום הלב ושריר הלב בצבא

חייל מרגיש לא טוב

ישנן סיבות רפואיות שונות אשר יכולות להוביל למצבים בריאותיים מורכבים, כולל תרחישים של דלקת בקרום הלב. אם חלילה נפגעתם בריאותית ופיזית, או רגשית ונפשית, אתם מוזמנים לברר עוד היום לגבי תביעה נגד משרד הביטחון. בואו נבין במה מדובר.

מדינת ישראל חייבת חיילים, ולמזלנו, רובנו אזרחים אוהבי מדינה, ממושמעים ומבינים עד כמה חשוב לשרת בצה"ל. יחד עם זאת, עם כל הרצון הטוב לשרת את המדינה, לפעמים חיילים מפתחים בעיות בריאותיות כאלו ואחרות הכוללות גם התמודדות רגשית לא פשוטה.

במקרים רבים ניתן לתבוע את משרד הבטחון, מה שמומלץ לברר ברגע שגיליתם כי בריאותכם נפגעה כתוצאה משירות בכוחות הביטחון. אם כך, האם על דלקת קרום הלב ושריר הלב בצבא ניתן לתבוע את משרד הביטחון?

 

כל מה שצריך לדעת על תביעות נגד משרד הביטחון

אכן כן, ניתן לתבוע את משרד הביטחון על נזקים רפואיים כאלו ואחרים אשר נגרמו לכם, כולל דלקת קרום הלב ושריר הלב. הסיבות לדלקות מהסוגים האלו אמנם עשויות להיות שונות, אבל במקרים מסוימים אנשים מפתחים דלקת קרום הלב גם כתוצאה מפעילות גופנית בתנאים-לא תנאים.

לדאבוננו, לא תמיד דברים מתנהלים על פי התקנים הנדרשים, בין אם בצבא או בכל מסגרת אחרת. במקרים מסוימים, לדאבוננו, חיילים נדרשים לבצע כל מיני אימונים מפרכים בשעות-לא שעות ובתנאי מזג אוויר קשים.

בעוד שזה חלק מהאימונים בגדודים וביחידות מסוימות, אין ספק שישנם גם חיילים אשר עשויים לפתח מחלות לב בעקבות חשיפה לתנאי אימון קיצוניים.

 

אם חלילה נפגעה בריאותכם יש לשקול תביעה משפטית

אם חלילה אימצתם את גופכם מעל המידות הסבירות ואתם מרגישים שהנזק הרפואי שנגרם לכם הוא כתוצאה מאותה חשיפה בלתי מבוקרת לתנאי קיצון, עצרו הכול. בשלב זה יהיה עליכם לשבת לפגישת ייעוץ עם עורך דין משרד הביטחון ולקבל ייעוץ משפטי.

כמובן, זאת לאחר שתקבלו את הסיוע הרפואי שאתם כנראה זקוקים לו. אגב, יכולות להיות סיבות אחרות ושונות לכך שתהיה לכם עילת תביעה כנגד משרד הביטחון. בין אם מדובר בבעיה פיזית, רגשית או נפשית, דעו לכם שיכול להיות שאתם זכאים לשיפוי מסוים, לפעמים אפילו לאחוזי נכות.

 

האם על כל דבר קטן אפשר לתבוע את משרד הביטחון?

כמובן, אנחנו לא מעודדים אף אחד לתבוע את משרד הביטחון שלא לצורך. שימו לב, אם חלילה אתם הולכים לבית המשפט על תביעת שווא, ייתכן שאתם תימצאו אשמים בסעיפים כאלו ואחרים.

יותר מכך, יכול להיות שאתם אפילו תעצבנו את השופט והוא אפילו יחליט לקנוס אתכם בחלק מהמקרים. אגב, זה נפוץ בבית המשפט לתביעות קטנות בעיקר.

אם אתם צריכים סיוע משפטי נוסף בדינים אלו של תביעות נגד משרד הביטחון, יהיה כדאי לשבת לפגישת ייעוץ עם עורך דין בהקדם. בהצלחה!

 

עורך דין רציני

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות