נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דירה לבד או עם שותפים – למי זה מתאים? יצאנו לבדוק

מטבעות ובית

צעירים רבים מגיעים לנקודה הזו שבה הם מרגישים שאין להם עוד סיבה להתגורר עם ההורים.

בין אם מדובר על תהליך של התבגרות, בין אם על התחלה של לימודים ובין אם על התחלה של עבודה חדשה, מעבר של דירה ויציאה לחיים עצמאיים הם חלק בלתי נפרד מהחיים של כל

אחד ואחת מאיתנו בשלב זה או אחר של החיים.

אולם ברגע שמתחילים לחשוב בצורה פרקטית על מעבר מהדירה מתחילות לצוץ כל מיני שאלות.

אז דירה לבד או עם שותפים – למי זה מתאים? יצאנו לבדוק.

 

שיקולים של מחיר – זה לא הולך ברגל

כשמתחילים לחשוב על הסוגייה של דירה לבד או עם שותפים צריך לקחת בחשבון כמה וכמה שיקולים. אחד השיקולים הוא שיקול המחיר, והוא שיקול שצריך לקחת היטב בחשבון, ולמה? כי כששמים על משקל המאזניים דירה לבד או עם שותפים מוצאים שיש הבדלי מחירים מרקיעי שחקים.

המשמעות של דירה לבד אומרת שכל שכר הדירה וכל ההוצאות כמו חשבונות, קניות ועד בית ועוד לא מתחלקים ביניכם לבין מישהו נוסף – אלא אתם נושאים בנטל כולו. לעומת זאת, דירה עם שותפים תוזיל משמעותית את העלויות כיוון שבכל דבר תחלקו עם מי שגר איתכם בדירה.

 

דירה לבד או עם שותפים – למי זה מתאים? יצאנו לבדוק

שיקול נוסף בבחירה של דירה לבד או עם שותפים הוא איזה סוג בן אדם אתם. כדי לחיות עם שותפים יש צורך בוויתורים, פשרות, סבלנות והכלה גדולה של העובדה שאתם מגיעים מבתים אחרים ועם חינוך שונה, ולכן לא בטוח שתאהבו את כל ההתנהלויות וההתנהגויות של השותפים שלכם ועדיין תצטרכו להמשיך לחיות איתם בשלום. לעומת זאת, דירה לבד תאפשר לכם חופש תנועתי במרחב, השארה של הכלים בכיור ליומיים שלושה ובאופן כללי – שקט שיתן לכם מרחב עצמאי גדול מאוד.

 

מיקום הדירה – עוד גורם שצריך לקחת בחשבון

כשמתלבטים אם ללכת על דירה לבד או עם שותפים חשוב גם להבין מה מיקום הדירה. דירות מסויימות במקומות מסויימים הן דירות קטנות יותר ולכן לא יתאפשרו מגורים עם שותפים, לעומת דירות אחרות במקומות אחרים שהן גדולות ומרווחות יותר ולכן מגורים עם שותפים הם בהחלט אופציה הגיונית.

חשוב לקחת בחשבון שככל שהדירה מרווחת יותר, יהיה לכם נוח יותר לבחור בדירה עם שותפים כי המרחבים יהיו גדולים ויאפשרו לכל אחד מכם להנות גם מהמקום הפרטי שלו.

 

בין אם דירה לבד או עם שותפים – תצטרכו להשתמש בשירותי הובלה

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא ההובלה. בין אם תבחרו בדירה לבד או עם שותפים, הובלה תאפשר לכם להעביר את החפצים שלכם בשלמותם אל היעד החדש שלכם ולכן חשוב לבחור חברת הובלה מקצועית כמו פיקאפ שתבצע עבורכם את העבודה. היכנסו לאתר החברה והתרשמו https://sopick.co.il.

 

בית ומפתחות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן