נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חלום של רהיט – לדמיין את בית החלומות שלכם

פינת אוכל

אחרי שנים ארוכות בדירות ארעיות, דירות שותפים, חדרים שהושכרו וכדומה, הכמיהה להגיע סוף כל סוף אל נחלה אישית ולהעביר את בית החלומות אל המציאות היא גדולה ביותר.

יחד עם זאת, למרות כל הנכונות והרצון הטוב, עבור רבים, ברגע האמת כאשר מגיע הזמן להתחיל ולעצב את הבית המיוחל המשימה מתבררת כמטלה מורכבת ואף קשה.

אם גם אתם רוצים לעצב את בית החלומות שלכם אבל לא יודעים כיצד להתחיל, המאמר הבא יסייע לכם להתמודד עם האתגר.

 

התחילו בחדר השימושי ביותר

לעצב בית שלם בהחלט יכול להוות אתגר לא קטן, אשר עשוי לגרום לשיתוק גם בקרב האנשים ההחלטיים והממוקדים ביותר. כדי להתגבר על המכשול הזה מומלץ אפוא לבחור חלל מרכזי אחד ולהתמקד בלעדית בעיצוב שלו. אחרי שחלל אחד מעוצב ומוכן, ההתקדמות ביתר החללים נעשית קלה יותר.

מומלץ לבחור בחלל שזוכה לשימוש הנרחב ביותר, ומשמש את כלל בני הבית. במרבית הבתים מדובר בסלון, אך במקרים מסוימים, למשל אצל אנשים שגרים לבד, לעיתים החלל שכדאי להתחיל בו הוא דווקא חדר השינה.

באשר לרהיטים שיכנסו לאותו חלל מדובר, גם כאן, מומלץ לבחור תחילה את הרהיט השימושי והדומיננטי ביותר בחלל, זה שמושך את מירב תשומת הלב. כך למשל, כאשר מדובר בסלון המגורים, ניתן לומר כי הספה מהווה את הרהיט העיקרי ועל כן כדאי להתחיל בעיצוב החלל על ידי בחירת הספה.

 

השתמשו בהשראה

להיכנס לחלל ריק ולדמיין כיצד מוטב שיראה אינה משימה פשוטה כלל ועל כן יש להשתמש בכלל העזרים שיש לרשת האינטרנט להציע. מומלץ להיכנס למגזיני עיצוב אינטרנטיים ולשמור תמונות שונות שיהוו מקור השראה בעת עיצוב החלל המדובר. כמו כן, מומלץ מאוד לגלוש באתרים של חנויות לעיצוב הבית. בחנות הבית של עידה למשל (https://store.ida-home.co.il) תוכלו למצוא שלל דוגמאות וסגנונות שיסייעו לכם לבחור את הסגנון המועדף עליכם.

 

שימו לב לפרטים הקטנים

אין כל ספק כי הרהיטים הגדולים הם חשובים ביותר בקביעת האווירה בחללי המגורים השונים בבית החלומות שלכם. ספות, מיטות, שידות, ארונות ועוד רהיטים גדולים שכאלו, מומלץ לבחור בתחילת הדרך שכן יש להתאים אותם מראש לגודל חלל המגורים. יחד עם זאת אין להמעיט בערכם של כל אותם אביזרים קטנים, אשר יכולים לעשות הבדל משמעותי בכל חלל.

כריות, מפות, שטיחים, וילונות או כל אותם אביזרים שלרוב יכונו אביזרים משלימים, יכולים לעשות שינוי ניכר באווירה הכללית של כל חדר. גם אם השקעתם זמן וכסף רב בבחירת רהיטים איכותיים ויפים, החלל לא ירגיש הרמוני ושלם ללא כל אותם תוספות שונות של אביזרי טקסטיל אשר יוסיפו רכות וצבע לכל חלל.

אם בשעה טובה עליכם לעצב את הבית החדש שלכם, בעזרת השראה טובה, תכנון נכון ומעט תושייה תוכלו להפוך את חלל המגורים שלכם לבית שתמיד חלמתם עליו.

 

בית שני קומות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב