נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ביטוח בניין משותף – המדריך המלא

בית עולה באש

ביטוח דירה הינו אחד הביטוחים הנפוצים ביותר והנמכרים ביותר בשוק הביטוחים. מעבר לביטוח הדירה האישית שלכם, חשוב מאוד לדאוג לכסות הוצאות או פגיעות עתידיות שעשויות להתקיים בבניין שבו אתם גרים- וכך לחסוך הוצאות רבות. כיצד? לפניכם המדריך המלא.

כיצד נוכל לבטח את הבניין המשותף?

מי מאיתנו היה רוצה לשלם מאות או אלפי שקלים על מפגעים בשטח הבניין המשותף? סביר להניח שאף אחד מאיתנו. כפי שאנו נמנעים מתשלום מיותר על נזקים שעשויים לקרות בדירה האישית שלנו, עלינו גם להגן על עצמנו בהוצאות משותפות של הבניין. כיום, תוכלו לבטח את הבניין המשותף שלכם ולדאוג לכיסוי כספי משמעותי במקרים שבהם אתם יכולים לשלם מאות ואף אלפי שקלים שלא כצורך. דוגמאות להוצאות משותפות של הבניין המשותף שלנו תוכלו למצוא בשפע- החל מצנרת תקולה, פיצוץ בלון גז, אירועי טבע שהביאו לנזק כלשהו במבנה המשותף וכו'.

על מנת שתוכלו להימנע מהוצאות מיותרות שעשויות להסתכם במאות ואלפי שקלים, תוכלו לדאוג לביטוח שיכסה עבורכם חלק גדול מן ההוצאות- ביטוח בנין משותף. מהי פוליסת הבניין המשותף, למי היא מתאימה ומה היא מעניקה לנו- על כל אלה נרחיב כעת.

כסף מכונית ובית

ביטוח בניין משותף

פוליסת ביטוח בניין מיועדת לועדי בתים או לנציגות בתים משותפים המשמשים כנציגי הדיירים. מטרת הפוליסה הוא לבטח חלקים שונים בשטח הבית המשותף המשמשים את הדיירים למגורים: חדרי מדרגות, מעליות, שערי כניסה לחנייה או למבנה, מחסנים שונים וכל שטח שמוגדר כשטח משותף בלכת רישום המקרקעין (טאבו).

כאשר תחליטו לבצע את ביטוח הבניין המשותף, אתם תוכלו לכסות את עצמכם מפני מפגעים שונים כמו סיכוני אש, דליפת גז ועוד מגוון מקרים שציינו קודם לכן. חשוב לציין שתהיו גם מבוטחים בתחום כספי הועד- כך במקרה של איבוד או בעיה כלשהי עם כספי הועד, תוכלו להיות רגועים שאתם מבוטחים והכסף מכוסה על ידי חברת הביטוח.

הפוליסה תעניק לכם: ביטוח החלקים המשותפים של הבניין המשותף (חניונים, מבני עזר, מקלטים, חדרי מדרגות, שערים, גגות, גדרות, לוחות חשמל, דלתות כניסה, שמשות ומראות הנמצאות בחלקים המשותפים, מעליות, מתקני הסקה ועוד(, ביטוח החלקים המשותפים של התכולה, ביטוח חבות מעסיקים לעובדי הגינון והניקיון, ביטוח אחראיות ועד הבית לנזקי גוף ורכוש כלפי צד ג'.

אם אתם מעוניינים להגן על הבניין המשותף שלכם ולאפשר כיסוי משמעותי למגוון נזקים ומפגעים שעשויים להתרחש בכל רגע, ולמעשה כך לחסוך מאות ולעיתים גם אלפי שקלים, פנו אל חברת ביטוח וועדים בהקדם האפשרי! תוכלו לפנות לחברה דרך אתר האינטרנט או ליצור איתם קשר בצורה טלפונית. הצטרפו עוד היום למאות הלקוחות המרוצים והתחילו להגן על הנכסים המשותפים בשטח הבניין שלכם. אז קדימה , למה אתם מחכים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע

תביעות דיבה יכולות להיות מורכבות וטעונות רגשית. כאשר נאשם עומד בפני אפשרות של נזקים כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין, עסקת