נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך חקירה פרטית מובילה לגירושין? אלה 3 הסיבות העיקריות:

אנשי משפט

לא קשה לעמוד על הקשר שבין חקירה פרטית לפירוק חיי הנישואין. החוקר שמבצע מעקב אחרי אחד מבני הזוג, עושה זאת לאחר שבן הזוג השני הביע חשש לגבי דבר מה שמתבצע מאחורי גבו ומסכן את היחסים. מהתמכרות מסוכנת, דרך בגידה ועד הסתרת סוד אפל – כמעט כל דבר חמור שבני הזוג יבצעו שלא בידיעת בני זוגם ומתוך כוונה להסתיר מהם, עשוי להוביל לגירושין. יש לציין אגב, שחלק גדול מהראיות שייתפסו יוכלו להיות בשימוש משפטי לגיטימי ולפעול לטובת הצד הפגוע.

 

משרד חקירות מקצועי ומנוסה יכול לבצע סוגים שונים של חקירות ולמטרות שונות. אחד הסוגים הללו הוא "חקירת גירושין" – מצב שבו היחסים עם בני הזוג עולים על שרטון או מתערערים בגלל נסיבות כלשהן וכעת מבקשים בני הזוג לאשש טענות או לחשוף את האמת מאחורי מעשיהם של בני הזוג, כדי שיוכלו לקבל החלטה מושכלת לגבי המשך הנישואין. הדבר אפשרי רק באמצעות שכירת בלש פרטי בעל רישיון והסמכה מקצועית.

זוג גרוש

 

חקירות סמויות לגבי הפרת נאמנות

בני זוג שמפרים את נאמנותם, בדרך כלל נוטים לטשטש את מעשיהם באופן עקבי ויעיל למדי על מנת שלא ייחשפו. הפרת הנאמנות יכולה להתבצע כאשר אחד מבני הזוג למשל מנסה להסתיר את העובדה שלא נגמל מהתמכרות מסוימת ומייצר מצג שווא לגבי השגרה החדשה שלו, או למשל מבלה באופן תכוף במועדוני חשפנות או בתי הימורים בלתי חוקיים, אפילו מחזיק בנכס שלא היה ידוע לבני הזוג. בחלק מהמקרים המעשה כבר נחשף ובן הזוג הפוגע הבטיח להשתנות או לשנות את דרכיו אך לא באמת ביצע זאת. אם בני הזוג יבחינו בחשד לכך שאותו בן זוג לא עומד בהתחייבויותיו וירצו לבדוק אותו באופן סמוי, הם יוכלו לנהל חקירה ע"י חוקר פרטי שתגלה זאת.

מדובר בחקירה שגילוי האמת לגביה עלול להיות כואב ומאכזב, עד כדי חוסר רצון להמשיך בחיים המשותפים עם בן/ בת הזוג והבעת רצון להתגרש.

 

חשיפת בגידה

אחד הגורמים הכואבים והמכעיסים ביותר שאחראים לפירוק הנישואין. בני זוג נבגדים יכולים להשתמש בראיות שנאספו כדי להתעמת עם הצד הבוגד ואפילו לפעול מיידית לפירוק הנישואין, כשידם על העליונה. כמובן שבתי הדין הרבניים ובתי הדין למשפחה לא רואים בגידות בעין יפה. אם בני הזוג הנבגדים מעוניינים לנקום, הם עלולים אפילו לתמרן את המצב לטובתם ולנסות להשפיע עוד יותר על הסכם הנישואין, מה שיצריך פניה אל מגשר מטעם בית המשפט.

 

הסתרת האמת

לא בגידה ולא התמכרות, אם כי פרט מהותי שעצם הידיעה עליו, משנה את פני מערכת היחסים כולה ואולי אפילו לא הייתה מתקיימת מלכתחילה: התחזות, מצג שקרי בנוגע לסטטוס כלכלי-משפחתי (למשל כשבן הזוג משדר "עסקים כרגיל" אך בפועל נקלע לחובות בשוק האפור), מצג שקרי בנוגע למקום עבודה, למשפחה קודמת וילדים נוספים, סטייה מינית קשה ואפילו ביצוע מעשה פלילי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע
עסקת טיעון בתביעת לשון הרע

תביעות דיבה יכולות להיות מורכבות וטעונות רגשית. כאשר נאשם עומד בפני אפשרות של נזקים כספיים משמעותיים ופגיעה במוניטין, עסקת