נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה אחוזי תשואה ניתן להרוויח מנכס ביוון?

בית ומפתחות

עיתוי ההשקעה משפיע באופן משמעותי על הכדאיות. השקעה ברכישה של נכס ביוון מהווה הזדמנות יוצאת דופן אותה מומלץ לנצל כבר עכשיו, לאור אחוזי תשואה גבוהים – 8% ואף יותר. במאמר זה נציג כיצד תוכלו לממש את ההשקעה לצורך הגשמת החלום – רכישת נכס להשקעה.

 

במרחק טיסה של שעה וארבעים מישראל תוכלו לבצע השקעת נדל"ן משתלמת וחד פעמית

יוון מאופיינת בדירות שמורות ואותנטיות אשר מניבות למשקיעים תשואה נאה, וזאת בשל עידוד ממשלתי מצד ממשלת יוון אשר מעודדת בשנתיים האחרונות משקיעים לבצע השקעות במדינה, ולכן מעניקה תנאים נוחים  בדמות קבלת הטבות מס וכן הסרת חסמים בירוקרטים. במחיר של החל מ 200,000 ₪ בלבד ניתן לבצע השקעת נדל"ן מוצלחת, הן בשל התשואה אשר מגיעה ל 8% והן בשל מס רכישה נמוך– רק 3%. בנוסף, לא ניתן להתעלם מכך  כי יוון ממוקמת במיקום אסטרטגי ולכן מושכת אליה מדי שנה עשרות אלפי תיירים אשר מבקשים לשהות בבתי נופש ודירות, במקום במלונות. ערים כמו אתונה ומיקונוס זוכות להתעניינות הולכת וגוברת מצד משקיעים, ונתונים לכך ניתן לראות בזינוק מרשים של מספר המשקיעים בנדל"ן וכן ההתאוששות המדהימה של המדינה לאחר משבר כלכלי חריף.

 

כיצד מתבצע תהליך של רכישת נכס ביוון בליווי של חברה מקצועית?

על מנת שתוכלו להתחיל בהליך, חובה לאתר חברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר מתמחה ברכישה של נדל"ן ביוון. חברה מקצועית תדע להעניק בראש ובאשונה פגישת ייעוץ ללא עלות אשר במהלכה תתבקשו להגדיר את המטרות והיעדים להשקעה. כלומר, הנדבך החשוב ביותר בפגישת ייעוץ נוגע לבניית הקציב ולכן בפגישה נציגי החברה יבדקו כמה כסף תהיו מוכנים להשקיע, באמצעות בחינת מבנה ההון– הון עצמי, הלוואה או מימוש חסכונות, לצורך גיבוש הסכום הסופי להשקעה. לאחר בחינה של מסגרת התקציב בהתאם למימוש ההון תוכלו לדעת מראש כמה כסף תהיו מוכנים להשקיע, ואילו נכסים יהיו מתאימים בעבורכם לצורך השקעה. זה המקום להזכיר כי הנכסים ביוון נחשבים לזולים מאוד, ומתחילים ב 200,00 ₪ בלבד, אולם מגיעים לסכומים גבוהים יותר באזורי ביקוש ובערים הגדולות. בשלב השני ירכיבו בעבורכם פרופיל אישי אשר כולל את תמהיל הדירה אותה אתם מעוניינים לרכוש, כולל האזורים בהם תבקרו במסגרת הסיור באי. בשלב האחרון החברה תכין בעבורכם את כלל המסמכים הרלוונטיים לצורך פתיחת חשבון בנק בבנק מוביל ביוון, ופתיחת תיק משקיע. בשלב הסופי האחרון תטוסו ביחד עם הנציגים לאי, לצורך סיור וסגירת עסקה.

 

רכישת נכס ביוון: האם זה מתאים לכל אחד?

לסיכום, אין עוררין על כך כי יוון הפכה לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה, הן בשל המחיר והן בשל התשואה. מדובר ביעד מתפתח ולכן יש לנצל את ההזדמנות בהקדם, לצורך ביצוע השקעת נדל"ן נבונה.

השקעה מניבה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
עורך דין לשון הרע
האם אני צריך שיקום כלכלי?

קביעה אם ומתי יש צורך בשיקום פיננסי היא צעד מכריע עבור אנשים המתמודדים עם אתגרים פיננסיים מתמשכים. שיקום פיננסי

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

הפעילות העסקית שלנו כרוכה בהתנהלות שוטפת מול רשות המיסים, כאשר אחת הפעולות השגרתיות היא ניכוי מס במקור, המאפשרת גביית

המדריך לערבויות משכנתא

לקיחת משכנתא יכולה להיות מורכבת, בעיקר היות ומדובר בהלוואה גדולה שתלווה אתכם לאורך שנים. על כן, כדאי להתכונן ולהבין