נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אבנר קופל איש עסקים ממולח

איש עובד

עולם העסקים נחשב לעולם נוקשה ורציני שבו קשה מאוד להצליח. המיתוס סביב אנשי עסקים אפילו גורס שכל עוד אדם מסוים מצליח בעסקיו, הדבר תמיד בא על חשבון מכריו ובני משפחתו. אלא שהמציאות מוכיחה לפעמים שהדבר תלוי בעיקר באיש עצמו ולא בתחום. אבנר קופל לדוגמה, מאז ומעולם נחשב לאיש עסקים ממולח וכישרוני ביותר ולצד זאת גם בעל משפחה אוהב ומסור.

 

החומר שממנו עשויים בעלי עסקים מצטיינים

כדי להצליח ולהשתייך לרשימת אנשי העסקים המכובדים והחשובים, נדרש כל איש עסקים לשכלל מספר תכונות מסוימות מאוד שהיו גלומות בו וטרם הגיעו למיצוי מלא כגון אינטליגנציה רגשית, רגישות לזולת ומתן כבוד אמיתי ושוויוני לאחרים. הלא מבלי להצטיין בתכונות אלה באופן מיוחד, לא אבנר קופל ולא שום איש עסקים אחר היו יכולים להגיע להישגים בתחומים עסקיים, שדורשים לא רק יכולת לנהל משא ומתן מרשים אלא גם ראייה ציבורית רחבה ורגישה במיוחד לגבי תהליכים, מגמות, תחושות ועמדות של אנשים וקהלים.

אבנר קופל שאכן ניחן בכל התכונות הללו באופן בולט, תמיד היה מצוין בעסקיו ומעולם לא הזניח את משפחתו או מכריו אלא להיפך. מקורביו מעידים עליו שהוא אדם אדיב ונעים הליכות, איש שיחה ואוזן קשבת בעת הצורך וגם אדם כזה שמוכן להושיט את ידו ללא היסוס לכל אדם שזקוק לעזרה. כשהוא חמוש בכל רכיבי ההצלחה והכישרון, נכנס קופל לעולם העסקי ותרם רבות להתייעלותו. הוא נבחר לכהן כיושב ראש איגוד הכדורסל והקים את מנהלת ליגת העל בכדורסל שכיהן בראשה ובמטרה להביא את ענף הכדורסל לכדי התייעלות וניהול תקין יותר, כיהן כאחראי המיתוג והשיווק של בית"ר ירושלים, פעל בענף הביטוח בכישרון רב, יצר גיוסי כספים רבים לשיפור תחומים שבהם עסק, עודד בעקביות את הספורט ואורח החיים הבריא בקרב צעירים ובני נוער וכמובן שכתוצאה מעשייתו גם יצר מקומות תעסוקה חדשים.

איש עסקים מצליח

 

הישגיו של אבנר קופל כאיש עסקים ממולח

הישגים והצלחות משמעותיים נחל קופל במהלך כהונתו כיו"ר איגוד הכדורסל, בתקופה שבה הליגה התקשתה בטיפול בנושאים רבים, רמת האלימות במגרשים געשה והקבוצות סבלו ממחסור חמור בתקציבים. על מנת לטפל בשלב הראשון בנושא תקציבי הקבוצות, אבנר קופל גייס ספונסרים (נותני חסות) חדשים והביא לכך שהמשחקים יועברו בשידור חי בטלוויזיה (מצב שהתקיים עד אז באופן לא סדיר במיוחד). את מנהלת הליגה בכדורסל הקים כדי להביא דילמות ושאלות מהותיות אל מרכז השולחן ולפתור אותן בשקיפות והדדיות בין מנהלי הקבוצות השונות. במהלך התקופה גם החלה והציבור החל להתעניין מחדש בענף ולהגיע בעקביות והנאה ליותר ויותר משחקים.

אם נשווה את איש העסקים הממוצע לבעל מקצוע כמו נגר או קבלן איטום גגות, הרי ששניהם צריכים להשתמש בכל הידע הקיים להם כדי לשפר דבר מה. לאורך שנות פעילותו בעולם העסקים אבנר קופל שיפר מהיסוד מכלול תחומים שהיו תחת ניהולו ואחריותו ופעל רבות כדי להעניק דרכם שוויון הזדמנויות מלא לכל אדם באשר הוא. ועל כך רבים חבים לו תודה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אנשי מקצוע
איתור נזילות מקצועי
טיפול ברטיבות בתקרה

רטיבות בתקרה היא נושא כאוב שיש לאתר ולטפל בו באופן מיידי ברגע שמופיעים סימנים מקדימים. זאת על מנת שהרטיבות

איש מקצוע
חשמלאי או חשמלאי מוסמך?

מי שלוקח החלטות בחיפזון סופו שיפגע. כך לדוגמא בכביש אם אנחנו נוהגים מהר וללא חשיבה מהר מאוד נעשה תאונת

עיצוב הבית ראשית
איך לתכנן נכון את עיצוב הבית

תכנון חכם של עיצוב הבית משלב בתוכו שלושה נושאים עיקריים: נוחות, אסתטיקה ותקציב. מכאן והלאה אפשר להתייחס לנושאי משנה חשובים