נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

להרדים תינוק ללא בכי

תינוק בוכה

ייעוץ שינה מאפשר להורים הטריים לקבל הדרכה מקצועית מיועצת שינה, ובכך להבטיח כי התינוק יירדם ללא בכי, ובמהירות. להלן כל הפרטים שכל הורה טרי חייב לדעת.

 הרדמה של התינוק – תהליך לא פשוט, אך ניתן להקל על באופן איכותי באמצעות ייעוץ שינה מקצועי

תהליך הרדמה של תינוק, בייחוד בימיו הראשונים בעולם, עלולה ליצור מתח וכעס אצל ההורים הטריים, וזאת לאור אי הצלחה. למעשה, רוב התינוקות בימיהם הראשונים וגם בשנה הראשונה נרדמים תוך בכי מחריש אוזניים, מה שמקשה מאוד על תהליך השינה, כפי שמסבירה מומחית להדרכת הורים וייעוץ שינה, גנית פרג. למעשה, מסבירה גנית כי כיום ניתן ללמוד כיצד להרדים את התינוק ללא בכי, וזאת באמצעות טכניקה ייחודית אשר נלמדת במענה אישי או קבוצתי, כך שלמעשה שתהליך של ייעוץ שינה הוא אפקטיבי מאוד בעבור הורים טריים אשר רוצים להרדים את התינוק באופן מהיר, יעיל, וללא רעשי רקע. הטכניקה הייחודית הזו נקראת "לילה טוב" והיא פותחה ע"י גנית פרג בשנת 2006. למעשה, מדובר בשיטה הראשונה בישראל לייעוץ שינה כמו גם הרגלי שינה נכונים, אשר פותחה במיוחד בעבור הקהל הישראלי, אשר כידוע נחשב לאחד הקהלים הפוריים ביותר בעולם המערבי, זאת לאור אחוזי יילודה גבוהים ביותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי האתגרים הרבים עמם נתקלים הורים טריים מחייבים כיום קבלה של עזרה מקצועית, וזאת לאור המתח הנלווה לתהליך ההירדמות, כמו גם העובדה כי מחסור בשינה של ההורים כמו גם של התינוק עלול להוביל לבעיות בריאותיות, מתחים בזוגיות כמו גם תחושת תסכול ואי נוחות. על כן, קבלה של ייעוץ שינה ולימוד הרגלי שינה נכונים יכולים להעניק שקט נפשי להורים, כמו גם לתינוק. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר בכתובת – https://ganit-prag.com.

תינוק יושן

שיטה מוכחת כיעילה להרדמת התינוק ללא בכי – מנשא

אם אתם כעת מחפשים שיטה פרקטית ויעילה להרדמה של התינוק, חשוב לדעת כי להרדים על מנשא לתינוק יכול להיות אפשרות מצוינת בעבורכם, וזאת לאור העובדה כי נמצא כי כאשר התינוק שוהה במנשא איכותי אשר מצמיד את התינוק לגוף ההורה, הוא חש כי הוא במקום מוגן והתחושה העוברית חוזרת אליו, ובכך תהליך ההירדמות הופך לקל יותר. למעשה, מדובר ביתרון משמעותי בעבור הורים אשר רוצים להיות נגישים יותר לתינוק, כאשר באמצעות מנשא קלאסי או קשיח ניתן בהחלט לראות תוצאות מהירות, בכל הקשור לתהליך ההרדמה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת להרדים את התינוק במנשא חשוב לרכוש מנשא רק מחנות אשר מתמחה בנושא, כמו גם מבצעת בדיקות בכדי להבטיח כי אכן מדובר במנשא איכותי ובטיחותי – הן לתינוק והן להורים. לקבלת פרטים נוספים לגבי המתנה הטובה ביותר להורים חדשים, ניתן להיכנס לאתר הרשמי בכתובת https://www.littleann.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים וקורסים
למידה בכיתה
איך מתחילים ללמוד אנגלית?

מתלבטים איך להתחיל ללמוד אנגלית? ובכן, אספנו בעבורכם את השיטות הטובות ביותר כך שגם אתם תוכלו ללמוד אנגלית ברמה

אישה לומדת
קורס פיתוח מנהלים

ניהול זה מסוג אותם התחומים שעד לפני כמה שנים היו שמורים לגברים בלבד. היינו רגילים ורגילות לראות שרק גברים