נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים לעורך הדין המתחיל

נתוני עורך דין

בשעה טובה עברת את מבחני ההסמכה ואתה עומד להפוך לעורך דין אשר פותח משרד ראשון. המומחים של משרד רו"ח עו"ד אורדן מציגים טיפים חשובים שכל עורך דין חייב להכיר בטרם פותחים עסק ראשון בתחום עריכת דין.

 

 עורך דין? עומד לפתוח משרד? ישנם כמה דברים שאתה חייב לדעת

עורכי דין רבים אשר מסיימים את מבחני הלשכה וכעת יכולים לעסוק בתחום אינם מודעים לעובדה כי פתיחה של עסק חדש בתחום מחייבת הבנה פיננסית כמו גם הבנה בדיני מיסים, וזאת משום שפתיחה של עסק ראשון מחייבת נקיטת צעדים אשר צריכים להבטיח כי המשרד יפעל כדין, וכי הם לא יאלצו להתמודד עם רשויות המס. על כן, אם אתה עורך דין אשר שוקל כעת לפתוח משרד חשוב שתדע כי ישנם מספר טיפים חשובים שעלייך להכיר, ועל כך יסבירו המומחים של משרד אורדן, אשר נחשב לאחד המשרדים הגדולים בתחום הכלכלי:

 

  • פתיחה של עסק מורשה – על מנת שתוכלו להתחיל ולפתוח את העסק שלכם אשר עוסק בעריכת דין ישנה חשיבות לפתיחה של תיק במס הכנסה בעבור עסק מורשה. פתיחת התיק יכולה להתבצע באמצעות משרד רואי חשבון או יועץ מס, ועלותו היא מינימלית. ללא פתיחה של תיק במס הכנסה, לא תוכלו לנהל את העסק שלכם ואתם עלולים למצוא את עצמכם עומדים לדין פלילי כמו גם הטלת קנס משמעותי ביותר.
  • ניהול דו"חות כספיים – על מנת שתוכלו לנהל את הכספים שלכם בצורה הטובה ביותר יש לעבוד עם משרד רואי חשבון אשר ינהל בעבורכם את הדוחות הכספיים, כמו גם ינפיק לרשות המיסים דו"ח שנתי אשר משקף את כל ההכנסות וההוצאות של העסק במהלך השנה. מדובר בדו"ח אשר הוא קריטי להגשה, כאשר כל איחור עלול להציב אתכם בפני חקירה של רשות המיסים.
  • מימון העסק – על מנת שתוכלו לממן את העסק באופן שוטף מומלץ מאוד למצוא מספר מקומות מימון אשר יתאימו לכם בצורה המיטבית, הן באמצעות בנקים אשר יכולים להעניק לכם הלוואות כמו גם גופים פרטיים אשר מעניקים מרחב נשימה בשנה הראשונה של בית העסק. יחד עם זאת, לאור העובדה כי רבים אינם מבינים בפיננסים מומלץ לקבל ייעוץ כלכלי מקצועי ממומחה בתחום, וזאת על מנת שתוכלו לבחור את מקומות המימון הטובים ביותר בעבורכם, אשר לא יגרמו לבעיה של החזר אשר בגינה תאלצו לשלם ריבית והצמדה גבוהים מאוד.
  • תוכנית עסקית– בטרם אתם פותחים את העסק חשוב מאוד לכתוב תוכנית עסקית מפורטת ככל האפשר אשר כל תחילתה הוא לגרום לכך שהעסק שלכם יצליח ויעמוד במטרות העסקיות כמו גם הכלכליות אשר נכתבו מראש, כמו גם לצורך של שיפור תהליכים פנים ארגונים אשר יהפכו את העסק שלכם לעסק מצליח ומשגשג.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לעסק
מצלמות
מצלמת אבטחה לבית עסק

מצלמת אבטחה מהווה את ההתראה הטובה ביותר, ולכן כל בית עסק מחויב לבצע רכישה של מצלמת אבטחה איכותית. במאמר