נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בדיקת קוד משרד הבריאות ללא עלות – מגיע לכם מימון בבית אבות

כסף

קשישים אינם מודעים לכך שבאמצעות קוד משרד הבריאות ניתן לקבל מימון חלקי או מלא בעבור הקשיש לכניסה לבית אבות, ועל כן מוציאים אלפי שקלים מיותרים. כיצד ניתן להימנע מכך? ע"י שימוש בקוד משרד הבריאות.

מימון בית אבות – באופן מלא או חלקי באמצעות משרד הבריאות

במדינת ישראל, נכון להיום ישנם מיליוני קשישים אשר נמצאים במסגרת ביתית, או בבתי אבות. ענף בתי האבות התפתח בצורה משמעותית ביותר בעשור האחרון, עת החלה הזדקנות מואצת של האוכלוסייה כמו גם לאור העובדה כי קשישים רבים מעוניינים לקבל מעטפת מקצועית ואישית אשר מותאמת לצרכים הרפואיים, כמו גם לאורח החיים. יחד עם זאת, ידוע לכל כי כניסה לבית אבות עלולה לעלות לא מעט כסף, וזאת לאור העובדה כי ישנם בתי אבות פרטיים אשר גובים סכומים גבוהים מאוד, כמו גם בתי אבות אשר גובים כסף נוסף בעבור מתן קבלת טיפול רפואי, צוות סיעודי צמוד וכו'. ברוב המקרים, רבים יעדיפו למשכן את הבית ולהעניק את הכספים לבית האבות, אולם כפי שמסבירה מלי שטילמן, יועצת גריאטרית מומחית זה למעלה מ 30 בתחום הסיעוד והשמת קשישים, ניתן לקבל באמצעות קוד משרד הבריאות מימון לשהייה של ההורה בבית אבות, במימון מלא או חלקי.

רחוב

מהו קוד משרד הבריאות?

קוד משרד הבריאות הוא למעשה מסמך אשר מאפשר לקבל סיוע של משרד הבריאות לצורך כניסה של קשיש לבית אבות בעבור בתי אבות סיעודיים, או בתי אבות לתשושי נפש. הזכאות לקבלת הקוד נקבעת ע"י מספר לא מועט של פרמטרים והגדרות, אותם מגדיר משרד הבריאות, ונועדו לצורך קביעה האם אכן הקשיש עונה על הדרישות של כניסה לבית אבות סיעודי או בעבור תשושי נפש. על כן, נבחנים פרמטרים אשר כוללים את מצבו הכלכלי והסוציאלי של הקשיש כמו גם בני משפחתו. בנוסף, הדבר החשוב ביותר שאותו יש לזכור בכל הקשור לקוד בריאות של משרד הבריאות הוא האם למוסד (קרי – בית האבות) יש הסכם מול משרד הבריאות, והוא פועל ברישיון. בנוסף, תנאי מהותי נוסף לקבלת המימון היא האם אכן יש מקום פנוי במוסד, בכדי לספק את הצרכים הרפואיים והסוציאליים של הקשיש.

כיצד נפעיל את קוד משרד הבריאות בקלות וללא עלות?

באמצעות מלי שטילמן תוכלו להוריד מעצמכם באופן משמעותי את הנטל הכלכלי הנלווה לכניסה לבית אבות, וזאת לאור ייעוץ מקיף ואישי אותו תוכלו לקבל בעצמכם או בעבור בן המשפחה הקשיש. מלי שטילמן היא בעלת ניסיון של מעל ל 30 שנה בתחום, ובאמצעותה תוכלו לבדוק את מידת הזכאות לקבלת קוד הקופון של משרד הבריאות, בדרך קלה פשוטה אשר תחסוך לכם זמן, כמו גם מאמץ. לבדיקת הקוד ללא עלות לחץ.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למשפחה