נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד ניתן לבדוק לבד אילו ביטוחים ישנים יש ברשותי?

מטריה

בדיקה עצמאית של ביטוחים אשר יש ברשותנו נראתה עד לפני מספר שנים כדמיונית, אולם כעת היא אפשרית – וקלה מאי פעם. כל מה שרציתם לדעת כל פרויקט הר הביטוח וחששתם לשאול – במאמר הבא.

מעוניינים לחסוך אלפי שקלים על הביטוח שלכם? כעת יש לכם את הדרך

העידן הדיגיטלי שינה את כל מה שידענו לגבי ענפים אשר בעבר היה בירוקרטים ומורכבים, וזאת לאור הקמה של פלטפורמות דיגיטליות אשר מרכזות את כל המידע החשוב ביותר בעבור האזרח. בכך, ניתן לחסוך אלפי שקלים, ובייחוד כאשר מדובר בענף הביטוח. כפי שכל אזרח יודע, רכישה של פוליסה אשר מותאמת לרקע הרפואי ולצרכים היא בגדר הכרח, בייחוד בכל הקשור לביטוח חיים, בריאות ועבודה. יחד עם זאת, לצערנו אנו עדים למצב בו רבבות ישראלים מחזיקים בכפל ביטוחי, מה שגורם לכך שהם מוציאים מדי שנה אלפי שקלים מיותרים. יתרה מכך, ע"פ נתונים של משרד האוצר, סכום התשלום אודות כפל ביטוחי נאמד בסכומים של מיליוני שקלים מדי שנה, אשר יוצאים מכיסם של האזרחים. על כן, התבצעה חשיבה מעמיקה לביצוע של הנגשה של אינפורמציה בכל הקשור לביטוח, וכעת יש לכם את ההזדמנות לבדוק לבדכם באילו ביטוחים אתם מחזיקים, כמו גם לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות. כיצד? להלן כל הפרטים.

מבוטחים

פרויקט הר הביטוח – הדרך שלך לחסוך אלפי שקלים בעלויות, כמו גם לקבל ליווי לכל הדרך

פרויקט הר הביטוח הינו פרויקט חדשני אשר מאפשר לבצע באופן עצמאי ובליווי של מומחים פעולות אשר נועדו לקבל את האינפורמציה לגבי הביטוחים אשר נמצאים ברשותכם, כמו גם האם אתם מחזיקים בכפל ביטוחי במספר חברות ביטוח שונות. מדובר בפלטפורמה חדשנית אשר מאפשרת לכם לקבל את כל האינפורמציה באופן עצמאי, אולם בליווי של מומחים לענף הביטוח אשר יתאימו בעבורכם את הפוליסה הטובה ביותר בעבורכם, כמו גם בעבור בני המשפחה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il למלא את הפרטים ולחתום באופן דיגיטלי על טופס הסכמה. בסיום מילוי הפרטים ולאחר מספר ימים תוכלו לקבל דו"ח מפורט לגבי הביטוחים אותם אתם מחזיקים ברשותכם, כמו גם לבצע השוואה באמצעות מומחה לגבי הפוליסות אשר מותאמות לצרכים האישים והרפואיים, כמו גם לתקציב.

מעוניינים לחסוך אלפי שקלים? היכנסו עוד היום להר הביטוח

מאז החל לפעול הפרויקט, אלפי ישראלים כבר בדקו ומצאו כי אכן ברשותם כפל ביטוחי, אולם לאחר קבלת המידע הם הצליחו לקבל את הביטוח אשר מתאים להם ולבני המשפחה, בעלות אטרקטיבית ומשתלמת. על כן, מדובר בבשורה של ממש בעבור אזרחי מדינת ישראל אשר רוצים להקל על עלויות הביטוח העצומות כמו גם בכדי לעשות סדר בענף הביטוח הסבוך. מעוניינים? היכנסו עוד היום והתחילו בתהליך.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות