נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניקוי מזרונים – כיצד לנקות?

איך לנקות מזרון

ישנם כתמים רבים אשר עלולים להצטבר על גבי המזרון. כיצד ניתן להסיר אותם בקלות? המומחים של אתר קלין מסבירים.

 ניקוי מזרונים

המזרון הוא המקום בו אנו שוהים הכי הרבה זמן, אם זה לשם הירגעות אחרי יום עבודה ארוך או לשינה, אשר לוקחת נתח של שליש מהזמן הפנוי. לכן, חשוב מאוד לבצע ניקוי של מזרון אחת לשבוע וזאת על מנת לוודא כי לא הצטברו על גבי המזרון חיידקים או אבק. כולנו מכירים כבר את המצב הידוע: כתמים אשר נוצרו כתוצאה מכל מיני גורמים, ואיננו יודעים כיצד להסיר אותם. לכן, המומחים של אתר קלין, האתר המוביל בישראל לניקוי ספות ומזרונים  אספו עבורכם את השיטות הביתיות הטובות ביותר לניקוי מזרון, לכל סוגי הכתמים הנפוצים כיום:

  • כתמי נוזלים– כאשר מדובר בהסרה של כתמים כתוצאה מנוזל אשר נשפך על גבי המזרון, חשוב לספוג את כל הנוזלים שנשפכו על המזרון. על מנת לבצע זאת, חשוב להשתמש בספוג עדין ולטפוח בעדינות – זאת עד לספיגה מלאה. במידה ונותר נוזל בתוך המזרון הוא עלול לגרום להיווצרות של בקטריות פטריות העלולות לגרום לסכנות משמעותיות לבריאות, ולכן חשוב מאוד לבצע כמה בדיוק על מנת לבדוק כי אכן לא נותרו נוזלים על גבי המזרון כדי להימנע ממצבים לא נעימים.
  • כתמי שתן – כתמי שתן הן אחת הבעיות החמורות ביותר איתם נתקלים בעיקר הורים רבים אשר מתמודדים עם מעבר מחיתול לשירותים, ולרוב מדובר בכתם אותו מאוד קשה להסיר. קיימות כיום בשוק תמיסות ביתיות לניקוי של כתמי שתן עבור מזרונים, כאשר ניתן לשלב גם מעט מי חמצן במטלית ספוגה בתמיסה ואז לטפוח בעדינות מעל הכתם כאשר חשוב מאוד להתמקד רק באזור של הכתם בלבד ולא על כל המזרון.
  • כתמי צבע– במידה ונעשה שיפוץ בדירה או עברתם לדירה חדשה ובדיוק צבעו את הקירות ובכך המזרון הוכתם, ניתן לנקות אותו באמצעות תמיסה ביתית לניקוי מזרונים.  גם כאן חשוב לא להרטיב את המזרון כולו, אלא רק את הנקודות בהן המזרון הוכתם. במידה ועדיין נותרו סימני כתמי צבע, ניתן להשתמש באלכוהול לחיטוי שאיננו מבושם – זאת על מנת לספוג את שאריות הצבע.

טיפים לניקוי מזרון

חשוב לציין: במידה ואתם אינכם מצליחים להסיר את הכתם מכל סוג שהוא, מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בניקוי של מזרונים ואשר תדע לספק לכם את השירות של הסרת כתמים וניקוי יסודי של המזרון. חברות מקצועיות אשר מתעסקות בתחום עובדות עם טכנולוגיה חדשנית ויוצאת דופן אשר מאפשרת לבצע סחיטה של המזרון, ייבוש ולאחר מכן שליחתו אליכם הביתה כאשר הוא נקי ואיכותי. מעוניינים לקבל הצעת מחיר לגבי ניקוי מזרונים? פנו בהקדם לאתר החברה וזאת על מנת לקבל את ההצעה האטרקטיבית ביותר!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למשפחה