נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הדברה לפני מעבר דירה

נמלה עומדת

אחרי לא מעט דילמות החלטתם שהדירה השכורה שלכם כבר קטנה מידי וכי אתם רוצים לעבור לגור בדירה גדולה יותר? אם כך, ברור מדוע אתם מתרגשים, כי מעברים כאלה בחיים תמיד עושים טוב על הנשמה. מה שכן, ברור גם שתרצו להכין את הדירה שאליה אתם עוברים ולהיכנס לגור בה כשהיא נקייה ונעימה למגורים. אם חשבתם לרגע שהדבר היחיד שצריך לעשות זה להזמין שירותי ניקיון, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. בנוסף לכך כדאי יהיה גם לבדוק את הצורך בשירותי הדברה, כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה להיכנס לדירה חדשה ולראות שג'וקים מתרוצצים בה ממקום למקום. האמת היא שהבעיה עלולה להיות גם קשורה לחיות אחרות כמו מכרסמים מסוגים שונים או אפילו נמלים, אז למה שלא תעשו משהו מראש? אם חשבתם לעבור תחילה לגור במקום ורק אז להזמין שירותי הדברה, כדאי לדעת שזה לא מומלץ. אחרי שכבר עוברים לדירה זה לא פשוט להזיז את כל הרהיטים ולהכין את השטח להדברה. לכן, אם תוכלו להזמין שירות כזה מראש זה עדיף שכן אז הוא גם יכול להיות הרבה יותר יעיל.

איך תדעו מאיזו חברה מקצועית כדאי להזמין שירות כזה?

שירותי הדברה הם אומנם שירותים מאוד נפוצים שהיום אינספור חברות מציעות, אך יש לבדוק היטב אל מי אתם פונים. אם המטרה שלכם היא:

 

  • להרגיש שאתם מקבלים תמורה למחיר
  • לדעת שההדברה תהיה יעילה
  • לא לראות בבית חיות מזיקות

 

הרי שעליכם לבחור חברת הדברה עם כמה שיותר ניסיון. אין תחליף לניסיון בתחום הזה שכן מי שעובד בענף ההדברה מזה שנים יידע, לפני הכול, לבחור את חומר ההדברה המתאים. כדי להדביר ג'וקים צריך להשתמש בחומרים אחרים לעומת הדברה כנגד נמלים ולכן יש משמעות לניסיון ולידע. בנוסף, המומחיות של המדבירים צריכה להיות באיתור מקור הבעיה, כי רק אם הם יאתרו את מקור הבעיה הם יוכלו להדביר בצורה רצינית. כך תוכלו לדעת שהחיות המזיקות לא תוכלנה לחזור אחרי שבוע או שבועיים ולכן אין ספק שמומלץ לבחור חברת הדברה מובילה.

נמלה

החשיבות של בחירת חומרי הדברה טובים

בעולם ההדברות יש היום סוגים שונים של חומרים שבהם עושים שימוש אנשי המקצוע. לכן עולה השאלה האם יש לכך משמעות והאם עדיף לבחור חברה שמציעה שימוש בחומרי הדברה ספציפיים? התשובה היא בהחלט כן, ואם אתם יכולים להזמין הדברה ירוקה זה תמיד עדיף. אומנם זה נכון שבתחילת הדרך ההדברה הירוקה לא הייתה מספיק יעילה, אך היום לא כך הדברים. היום ההדברה הירוקה עושה עבודה נפלאה ולכן שווה לשקול זאת בחיוב. שימו לב: חומרי הדברה כימיים פוגעים לא רק בחיות המזיקות אלא גם בחיות המחמד שלכם, בילדים שלכם ואפילו בכם. יתרה מכך, החומרים הכימיים גם מזיקים לכדור הארץ ולכן אין בכך כל טעם. לעומת זאת, הדברה ירוקה מבוססת על חומרים שלא פוגעים בסביבה ובחי ולכן זו יכולה להיות אופציה טובה יותר. בימי בחברות ההדברה רגילים לכך שהלקוח שואל באיזה חומרים מתבצעת העבודה ולכן אתם יכולים להרגיש חופשיים לברר זאת, כי למה לא לקבל את כל המידע הרלוונטי מראש?

מעוניינים לקרוא על ניקיון מזרונים? לחצו כאן

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות